پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۷

نماینده نهاوند: رفع مشکلات راه آهن فیروزان برای رفاه مردم ضروری است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به مسائل ایستگاه راه‌آهن شهر فیروزان شد و گفت: رفع مشکلات این ایستگاه باید شتاب بگیرد تا مردم دغدغه کمتری داشته باشند.
نماینده نهاوند: رفع مشکلات راه آهن فیروزان برای رفاه مردم ضروری است
به گزارش توليد ايرانی ؛      «علیرضا شهبازی» روز شنبه در بازدید از ایستگاه راه آهن شهر فیروزان از توابع شهرستان نهاوند، اظهار داشت: حل مشکلات ایستگاه فیروزان نیازمند تلاش بیشتری از سوی متولیان و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه اهالی این منطقه آنگونه که شایسته است از امکانات برخوردار نشده اند، خواستار عزم جدی برای سامان بخشیدن به کمبودها و نواقص موجود شد.

مدیرکل راه‌آهن منطقه‌ای اراک نیز با اشاره به پیگیری های نماینده مردم نهاوند در مجلس برای رفع مشکلات موجود گفت: این موضع در اولویت رسیدگی قرار گرفته است.

"حمید گوگوچانی" خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست نماینده مردم نهاوند و کارکنان، وضعیت استخدام نیروها با رویکرد بومی‌گزینی پیگیری خواهد شد.

بخشدار خزل نیز در ادامه از قرار گرفتن این ایستگاه در سامانه بلیط فروشی خبر داد و افزود: اصلاح رمپ ورود و خروج، نصب تابلوهای راهنما، تعیین‌تکلیف مالکیت زمین‌های تملک شده و پل‌های احداثی در مسیر از نیازهای اساسی ایستگاه راه آهن فیروزان است. 

به گزارش ایرنا، ایستگاه راه‌آهن شهر فیروزان پس از افتتاح دچار مشکلاتی است که موجب گلایه اهالی این شهر شده است. 

ساماندهی وضعیت فروش بلیط و رفع گرفتاری های ۲ روستای دهنو و عبدالملکی که در مسیر خط آهن هستند از مطالبات اهالی این منطقه است که در این بازدید مطرح شد. 

پروژه راه‌آهن فیروزان- کرمانشاه(مسیر ریلی تهران به غرب کشور) ۲۹ اسفند ۹۶ بهره برداری شد.
فیروزان با جمعیت حدود پنج هزار نفر مرکز بخش خزل در شهرستان نهاوند است.
 
کد مطلب: 29722
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *