پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
۰
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۹

انحلال سازمان تعاون روستایی متوقف می شود

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی اعضاء محترم کمیسیون کشاورزی مجلس مصوبه هیات وزیران مبنی بر انحلال سازمان تعاون روستایی فعلا متوقف می شود.
انحلال سازمان تعاون روستایی متوقف می شود
به گزارش توليد ايرانی ؛               به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی کشور، حجت السلام احد آزادیخواه نماینده مردم‌ ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: این مصوبه از دو بعد اجرا و زمان مورد انتقاد است‌. در بحث اجرا این مصوبه قابلیت بررسی نقاط قوت و ضعف همچنین بررسی دلایل کارشناسی دولت برای طرح آن را دارد اما در کل این مصوبه مغایر با قوانین است و نمایندگان مجلس بر اساس قانون می توانند اجرای انحلال سازمان تعاون روستایی را از سوی دولت متوقف کنند. 

آزادیخواه ادامه داد: در بحث زمان نیز سازمان تعاون روستایی یک سازمان مردمی بوده و دارای تشکل ها و اتحادیه های وسیعی است که در بخش های مختلفی از جمله خرید گندم ،تامین کالاهای اساسی ،تامین و توزیع نهاده های کشاورزی نقش دارد لذا انحلال آن در ماه های پایانی فعالیت دولت ضروری به نظر نمی رسد.

وی تاکید کرد: ورود به بازار مرغ و تخم مرغ و نیازهای مردم در شرایط کنونی مهمتر هستند و انحلال سازمان تعاون روستایی کاری غیر ضروری است که دولت در این شرایط نهاد هارا با آن مشغول می کند.
کد مطلب: 27162
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *