پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴

هشدار رئیس اتحادیه به گرانفروشان تخم مرغ در بازار همدان

رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان با اشاره به کاهش قیمت تخم‌مرغ و فراوانی این ماده غذایی در همدان گفت: هیچ دلیلی برای افزایش قیمت و گران فروشی وجود ندارد و با تخلفات واحدهای صنفی برخورد قانونی می‌شود.
هشدار رئیس اتحادیه به گرانفروشان تخم مرغ در بازار همدان
به گزارش توليد ايرانی ؛               «جواد عاشوری» روز جمعه اظهار داشت: هم اینک در بازار همدان هر شانه تخم‌مرغ بین ۲۷ تا ۳۲ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود که این تفاوت قیمت به دلیل ریز و درشت بودن تخم‌مرغ ها است. 

او با تاکید بر اینکه هر دانه تخم‌مرغ بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان باید به فروش برسد، گفت: مردم از برخی خرده فروشان و سوپرمارکتها گلایه دارند که به آنها هشدار می دهیم بالاترین از این رقم تخلف صنفی و گرانفروشی محسوب می‌شود.

رییس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و پرنده فروشان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمبودی در زمینه تخم مرغ وجود ندارد و به وفور در حال تولید و عرضه به بازار است و مردم موارد گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ اطلاع بدهند. 

عاشوری به توزیع روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن تخم‌مرغ در بین واحدهای صنفی اشاره کرد و افزود: عرضه و تقاضا برای این محصول به تعادل رسیده است. 

به گفته وی بازار مرغ نیز در آرامش به سر می برد و این ماده غذایی بر اساس نرخ مصوب دولتی از قرار هر کیلو ۲۴ هزار و  ۹۰۰ تومان به دست مشتری می‌رسد. 

رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان خاطرنشان کرد: روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن گوشت مرغ بین ۳۸۰ واحد صنفی در مرکز و حاشیه شهر همدان توزیع می‌شود.
 
کد مطلب: 26472
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *