جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰

مردم اولویت سبد زندگی را خرید کالای ایرانی قرار دهند.+عکس

واحداقتصادی تولیدایرانی- امام جمعه کیش با بیان اینکه مردم وظیفه دارند با خرید کالای ایرانی به تولید ملی کمک کنند، افزود: کالای ایرانی باید اولویت خرید مردم در تأمین مایَحتاج و سَبَدِ زندگی باشد.
مردم اولویت سبد زندگی را خرید کالای ایرانی قرار دهند.+عکس
توليد ايرانی:بنابر گزارش خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی،حُجَّتُ الإسلام وَالمُسلِمین احمد حسن زاده در خطبه های هفته ی پیش نماز جُمعه در جزیره کیش گفت: باید باور کینم که حمایت از کالای ایرانی تأثیر مستقیم در شکوفایی اقتصاد کشور دارد و به خرید کالای ایرانی تَعصُّب داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه مخاطب شعار سال همه مردم و مسئولان هستند تصریح کرد: برای عملیّاتی شدن شعار سال مردم باید به این باور برسند که حمایت از کالای ایرانی نقش مهم و سازنده ای در شکوفایی اقتصاد کشور دارد.
خطیب نماز جمعه کیش با تأکید بر اینکه رسانه ها نیز در ایجاد و تقویّت این باور در متن مردم نقش بِسِزایی دارند، افزود: باید از تمام ابزارهای موجود برای تقویت باور استفاده از کالای ایرانی در مردم استفاده کرد.
وی تأکید کرد: دولت نیز وظیفه دارد با قاچاق کالا و واردات بی رویه به ویژه در زمینه کالاهای غیرضروری و کالاهایی که مشابه ایرانی دارند، مبارزه کند.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: دولت باید ضمن فراهم نمودن زمینه صادرات کالای ایرانی ، با تسهیل قوانین اجازه و فرصت صادرات کالای ایرانی را مهیّا تر کند.
وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی از موضوعات جدّی در تمامی کشورهای جهان است، افزود: در کشور فرانسه مردم پس از جنگ دوم جهانی و در راستای حمایت از اقتصاد کشور مُصَمَّم به خرید تولید داخلی حتّی گرانتر از قیمت واقعی شدند و به شدت از خرید تولید خارجی جلوگیری کردند.
خطیب نماز جمعه کیش در ادامه سخنانش با تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافند هوایی کیش خاطرنشان کرد: ارتش ایران اسلامی امروز ادامه ارتش رژیم ستم شاهی نیست بلکه پدیده ای نو و محصول انقلاب اسلامی است که به خوبی نوسازی شده است.
وی با تأکید بر اینکه در ارتش رژیم سابق اثری از دین و اخلاق دیده نمی شد، افزود: ارتش ایران اسلامی امروز در حوزه دین و اخلاق نوسازی شده و در حوزه اخلاق و دین مداری حرف اوّل را می زند.
امام جمعه کیش اظهار کرد: در حوزه کارآیی نیز، ارتش توانمندی خود در 8 سال دفاع مقدّس را به مَنَصِه ظُهور رساند و امروز نیز با تمام توان شاهد حمایت ارتش از انقلاب و آموزه های دینی هستیم.
کد مطلب: 2627
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *