يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲

ضبط و جریمه ۲۲ میلیارد ریالی خودرو قاچاق در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت که قاضی شعبه سوم این اداره کل، یک دستگاه خودرو قاچاق(جعل پلاک برای تردد در داخل کشور) را ضبط و مالک را نیز به پرداخت بیش از ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
ضبط و جریمه ۲۲ میلیارد ریالی خودرو قاچاق در همدان
به گزارش توليد ايرانی ؛      «داریوش جودکی» روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: براساس گزارش پلیس امنیت اقتصادی، ماموران کلانتری ۱۳ شهر همدان حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو «تویوتا» مدل ۲۰۱۹  به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال که در حاشیه خیابان پارک شده بود، مشکوک و پس از استعلام پلاک مشخص شد که شماره انتظامی یک خودرو دیگر(سواری دنا) بر روی آن نصب شده است.

وی اظهار داشت: پلاک اصلی این وسیله نقلیه مربوط به منطقه آزاد بوده و راننده برای خروج از منطقه و تردد در داخل کشور بجای اخذ مجوز قانونی، اقدام به جعل پلاک و نصب بر روی خودرو برای تردد کرده است.

به گفته وی، قاضی شعبه سوم تعزیرات استان همدان پس از طی تشریفات قانونی و صدور رای، متهم را علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که با تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده، برای اجرا به شعبه اجرای احکام ارجاع شده است.

جودکی از مردم استان همدان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالا ، احتکار و گرانفروشی، مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صمت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و یا تارنمای t۱۳۵.ir گزارش کنند.
کد مطلب: 25232
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *