ضبط و جریمه ۲۲ میلیارد ریالی خودرو قاچاق در همدان

28 بهمن 1399 ساعت 16:32

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت که قاضی شعبه سوم این اداره کل، یک دستگاه خودرو قاچاق(جعل پلاک برای تردد در داخل کشور) را ضبط و مالک را نیز به پرداخت بیش از ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.


به گزارش تولید ایرانی ؛      «داریوش جودکی» روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: براساس گزارش پلیس امنیت اقتصادی، ماموران کلانتری ۱۳ شهر همدان حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو «تویوتا» مدل ۲۰۱۹  به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال که در حاشیه خیابان پارک شده بود، مشکوک و پس از استعلام پلاک مشخص شد که شماره انتظامی یک خودرو دیگر(سواری دنا) بر روی آن نصب شده است.

وی اظهار داشت: پلاک اصلی این وسیله نقلیه مربوط به منطقه آزاد بوده و راننده برای خروج از منطقه و تردد در داخل کشور بجای اخذ مجوز قانونی، اقدام به جعل پلاک و نصب بر روی خودرو برای تردد کرده است.

به گفته وی، قاضی شعبه سوم تعزیرات استان همدان پس از طی تشریفات قانونی و صدور رای، متهم را علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که با تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده، برای اجرا به شعبه اجرای احکام ارجاع شده است.

جودکی از مردم استان همدان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالا ، احتکار و گرانفروشی، مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صمت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و یا تارنمای t۱۳۵.ir گزارش کنند.


کد مطلب: 25232

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/25232/ضبط-جریمه-۲۲-میلیارد-ریالی-خودرو-قاچاق-همدان

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com