يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

رشد ۱۳۰ درصدی حقوق کارکنان نظام سلامت در ۲ سال!

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت از افزایش ۵۷ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ حوزه سلامت خبر داد و گفت: مجموع حقوق و مزایای همکاران نسبت به ۹۷ بالغ بر ۱۳۰ درصد رشد داشته است! تاکنون حدود ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای واکسن داده شده است.
رشد ۱۳۰ درصدی حقوق کارکنان نظام سلامت در ۲ سال!
به گزارش توليد ايرانی ؛ سید کامل تقوی نژاد در نشست خبری که به مناسبت ایام الله دهه فجر و تشریح اقدامات وزارت بهداشت در حوزه توسعه زیرساخت‌‌های نظام سلامت، برگزار شد، اظهار کرد: در کنار مدیریت بهینه مبارزه با کووید 19، اقدامات وزارت بهداشت در زمینه توسعه زیرساخت‌‌ها متوقف نشد و رشد قابل توجهی داشت و کارهایی انجام شد که بخش عمده‌‌ای از تلاش‌‌های موفق نظام سلامت مرهون ایجاد این زیرساخت‌‌ها خواهد بود.
 
 
وی افزود: ما تا سال 92 حدود 96 هزار تخت بیمارستانی در کشور داشتیم که از سال 92 تا 98، حدود 28هزار تخت به مجموعه تخت‌‌های بیمارستانی کشور اضافه شد؛ در سال 99 نیز حدود 3562 تخت بیمارستانی اضافه شد و به این ترتیب، در مجموع در بخش دولتی 30 درصد از ظرفیت فیزیکی تخت‌‌های بیمارستانی مربوط به دولت‌‌های تدبیر و امید است.

15000 تخت بیمارستانی در دست احداث
تقوی نژاد خاطرنشان کرد: همچنین، حدود 15 هزار تخت بیمارستانی در دست احداث داریم که در صورتی که اعتبارات کافی اختصاص یابد، مجموع تخت‌‌های بیمارستانی این دولت به 46 هزار تخت بیمارستانی خواهد رسید. همچنین، مجموعا 5000 میلیارد اعتباراتی بوده که در این زمینه اختصاص یافته است.
کد مطلب: 25052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *