جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶

۱۲۹ طرح شهرستان اسدآباد در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان اسدآباد از بهره‌برداری ۱۲۹ طرح با ۴۷ میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان اعتبار همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
۱۲۹ طرح شهرستان اسدآباد در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد
به گزارش توليد ايرانی ؛  «سعید کتابی» اظهار داشت: این طرحها در زمینه های صنعتی، بهداشت و درمان، کشاورزی و خدماتی است که بی تردید در بهبود اوضاع اقتصادی و اشتغال شهرستان تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، هفت طرح با اختصاص هشت میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به تشکیل ۱۷ کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان گفت: برنامه‌های این ایام به عنوان یک مناسبت ملی باید امیدبخش باشد. 

کتابی خاطر نشان کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت رژه موتوری و مجازی برگزار می‌شود و باید برای ایجاد جذابیت و پرهیز از تکراری بودن آنها تلاش کنیم.

او به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد: در مدت باقیمانده از عمر دولت تدبیر و امید چهار اولویت تامین امنیت، معیشت، کرونا و انتخابات را مورد توجه قرار داده و آنها را در اولویت بگذارند.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رفتار مبتنی بر سعه صدر در ادارات شهرستان افزود: همه ما وظیفه داریم گوش شنوای مردم باشیم و مشکلات آنها را حل کنیم.
کد مطلب: 24752
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *