۱۲۹ طرح شهرستان اسدآباد در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

8 بهمن 1399 ساعت 9:36

فرماندار شهرستان اسدآباد از بهره‌برداری ۱۲۹ طرح با ۴۷ میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان اعتبار همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش تولید ایرانی ؛  «سعید کتابی» اظهار داشت: این طرحها در زمینه های صنعتی، بهداشت و درمان، کشاورزی و خدماتی است که بی تردید در بهبود اوضاع اقتصادی و اشتغال شهرستان تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، هفت طرح با اختصاص هشت میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار اسدآباد با اشاره به تشکیل ۱۷ کمیته تخصصی در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان گفت: برنامه‌های این ایام به عنوان یک مناسبت ملی باید امیدبخش باشد. 

کتابی خاطر نشان کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت رژه موتوری و مجازی برگزار می‌شود و باید برای ایجاد جذابیت و پرهیز از تکراری بودن آنها تلاش کنیم.

او به مدیران دستگاه های اجرایی توصیه کرد: در مدت باقیمانده از عمر دولت تدبیر و امید چهار اولویت تامین امنیت، معیشت، کرونا و انتخابات را مورد توجه قرار داده و آنها را در اولویت بگذارند.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رفتار مبتنی بر سعه صدر در ادارات شهرستان افزود: همه ما وظیفه داریم گوش شنوای مردم باشیم و مشکلات آنها را حل کنیم.


کد مطلب: 24752

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/24752/۱۲۹-طرح-شهرستان-اسدآباد-دهه-فجر-بهره-برداری-می-رسد

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com