جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

قطعات تزیینی خودرو تولید داخل شد

قطعات تزیینی انواع خودرو با تلاش یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان تولید و در خودروهای ساخت داخل کاربردی شده است.
قطعات تزیینی خودرو تولید داخل شد
به گزارش توليد ايرانی ؛  مهدی روحیه، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت از جمله شرکت‌های دانش‌بنیانی است که به تولید انواع قطعات تزیینی خودروها ورود کرده است، گفت: ««آبگیر شیشه»، «نگهدارنده و گردگیر شیشه»، «نواردور در»، «زه سقف»، «دورشیشه» و «نوار مخملی» از جمله محصولات تولیدی این مجموعه است.

وی افزود: آبگیر شیشه تولیدی شرکت ما از جمله قطعات پلیمری بدنه است که مانع ورود مایعات و سایر سیالات از قبیل باران، گرد و غبار داخل درز بین شیشه و در خودرو می‌شود. همچنین درز بین در و شیشه‌ها را هم پوشش می‌دهد. این محصول باعث گردزدایی شیشه هنگام بالا و پایین رفتن می‌شود.

روحیه با اشاره به تولید نگهدارنده و گردگیر شیشه در این شرکت، یادآور شد: این قطعه پلیمری بدنه هم مانع ورود گرد و غبار به داخل درز بین شیشه و در خودرو می‌شود. این محصول صدای پنجره ماشین هنگام عبور از دست‌انداز را کاهش می‌دهد.  

وی ادامه داد: «نوار دور در» هم قطعه‌ای پلیمری- تزئینی و عایق و پوشاننده فضای حائل میان بدنه و شیشه خودرو است که باعث جلوگیری از نفوذ مایعات و غبار به داخل اتاق ماشین می‌شود. زه سقف هم از جمله قطعات پلیمری بدنه است که از ورود مایعات و سایر سیالات از قبیل باران و گرد و غبار به داخل درز بین شیشه خودرو جلوگیری می کند. همچنین درز بین ستون و شیشه‌ها را هم پوشش می‌دهد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان افزود: از دیگر قطعات پلیمری بدنه خودرو «دور شیشه» است که مانع ورود مایعات و سایر سیالات از قبیل باران و گرد و غبار به داخل درز بین شیشه خودرو می‌شود. نوار دور در هم از نظر عملکردی عایق و پوشاننده فضای حائل میان بدنه و شیشه خودرو است که از نفوذ مایعات و غبار به داخل اتاق خودرو جلوگیری می‌کند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، روحیه همچنین گفت: از دیگر قطعات پلیمری کاربردی در خودرو نوار مخملی است که داخل در خودرو نصب می‌شود. این قطعه به هدایت شیشه و جلوگیری از اصطکاک بین شیشه و در زمان بالا و پایین رفتن آن کمک می‌کند.
کد مطلب: 24218
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *