جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت راه آهن و صا ایران

تفاهم نامه همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت صنایع الکترونیک ایران به امضا رسید.
امضای تفاهم نامه همکاری شرکت راه آهن و صا ایران
به گزارش توليد ايرانی ؛     از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این تفاهم نامه همکاری در راستای تامین، تولید، تعمیر و خدمات پشتیبانی فنی نیازمندی‌های شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر پایه توانمندی متخصصان داخلی منعقد شده است.

آقای سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: چندی پیش سند راهبردی همکاری بین شرکت راه آهن و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به امضا رسید که قرار شد در بخش‌های مختلف، صنعت ریلی بتواند از توانمندی موجود در صنایع وزارت دفاع حداکثر استفاده را ببرد.

رسولی افزود: بعد از ساعت‌ها جلسات کارشناسی و فنی سندی عملیاتی بین راه آهن و صا ایران امضا شد تا مسائل و موضوعات مورد نیاز صنعت حمل و نقل ریلی توسط متخصصان داخلی تامین و تولید شود.
صنایع دفاعی، نیازمندی‌های صنعت ریلی را تامین می‌کنند

سرتیپ شاهرخ شهرام، مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران نیز در این مراسم گفت: پیرو سند امضا شده توسط وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ایران، مقرر شد با توجه به ظرفیت‌های خوب و فناورانه صنایع دفاعی، نیازمندی‌های صنعت ریلی تامین شود.


وی ادامه داد: این نیازمندی‌ها توسط جوانان این مرز و بوم تولید شده است و امیدواریم بتوانیم با این همکاری نیاز‌های موجود را رفع و صنعت ریلی را به استقلال در تولید برسانیم.
 
کد مطلب: 23179
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *