شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۷

تولید روزانه 12 هزار توپ ورزشی در اردبیل +عکس

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: روزانه 12 هزار توپ ورزشی در شرکت تولیدی توپ‌های ورزشی در اردبیل تولید می شود.
تولید روزانه 12 هزار توپ ورزشی در اردبیل +عکس
توليد ايرانی:بهمن حسین‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل اظهار داشت: براساس قولی که در بازدید گذشته به صاحبان این شرکت داده شده بود ازمعاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان برای بازدید و بررسی مشکلات این شرکت و رفع موانع فروش دعوت به عمل آمد.
وی با بیان اینکه این شرکت روزانه 12 هزار توپ ورزشی تولید می‌کند، افزود: از مسئولان کشوری ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی تقاضا داریم به منظور حمایت از کالای ایرانی از محصولات این شرکت خریداری کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل بیان کرد: 220 نفر از جوانان در این شرکت مشغول بوده و ریالی تسهیلات بانکی دریافت نکرده‌اند بنابرین باید از چنین سرمایه‌گذاران و کارفرمایان حمایت جدی در بازار خرید صورت گیرد.
حسین‌زاده با اشاره به اینکه شرکت تولید ی توپ‌های ورزشی در استان اردبیل باید با حمایت برندسازی شود، گفت: تولید این محصولات علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه شادابی، سلامت، سرگرمی سالم کودکان و نوجوانان را نیز فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: تنوع طرح، کیفیت بالا و توجه به علایق فرزندان این مرز و بوم در رشته‌های مختلف ورزشی مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم با ایجاد بازار مناسب توسط وزارت ورزش و جوانان انگیزه فعالیت در این شرکت مضاعف شود.
 
کد مطلب: 2316
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *