جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲

تولید نرم افزار «مسجد یاب» در ایران +عکس

حجت الاسلام قندی با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای تولید نرم افزار «مسجد یاب» گفت: تولید این نرم افزار یک کار جهادی است.
تولید نرم افزار «مسجد یاب» در ایران +عکس
توليد ايرانی:حجت الاسلام و المسلمین علیرضا قندی مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران در حاشیه مراسم رونمایی از نرم افزار «مسجد یاب» گفت: تولید نرم افزار هر مقداری که در فضای مجازی رقم بخورد، از نظر ما این تکرار مضمون نیست، این تکرار اولا موجب پویایی و برطرف شدن عیوب خواهد بود و ثانیا ما گروه های مختلف جامعه را تحت پوشش قرار می دهیم، طبیعتا اگر سایتی به نام سایت اقامه نماز وجود دارد طبیعی است که گروهی از مخاطب خاص خودش دارد. همچنین هر فرد سلایق و علاقه مختلف فرهنگی دارد. ما نیازمند تولید ات بیشتر در حوزه فرهنگ هستیم تا با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم.
وی درادامه با اشاره به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال، بیان کرد: شک نکنید، و باید بدانید که این پرچم در همان راستا برداشته شده تا به دنیا نشان بدهیم که دوستانمان در ایران گروه های جهادی هستند که هیچ چشم داشتی به مسائل مالی نداشتند در جهت تولید نرم افزار هاو فضاهایی این چنینی  تلاش و اقدام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قندی در پایان  افزود: تولید برنامه «مسجد یاب» از نظر زمانی بیشتر از دوماه، زمان صرف نکرده است و از در بخش هزینه ها نیز بیشتر از چهار یا پنج میلیون تومان هزینه صرف نشده است. درواقع ما دنبال آن هستیم که به نسل نو نشان دهیم برای تولیدات حرفه ای هزینه بالایی نمی خواهد. کار اگر بنا باشد جهادی انجام شود خیلی کمتر هزینه خواهد برد.
 
کد مطلب: 2315
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *