شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۱

میزبان بزرگترین رخداد علمی کشور در حوزه صنایع

بیست و هفتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران به عنوان بزرگترین رخداد علمی در حوزه صنایع غذایی کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه سال جاری توسط انجمن متخصصان علوم و صنایع غذایی ایران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار خواهد شد.
میزبان بزرگترین رخداد علمی کشور در حوزه صنایع
به گزارش توليد ايرانی؛   دکتر محمد حجتی، دانشیار گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دبیرعلمی این کنگره اظهار کرد: با توجه به اینکه کنگره امسال در دانشگاه تخصصی کشاورزی و در منطقه خوزستان برگزار می شود محورهای علمی جدیدی همچون بحران آب، راهکارهای کاهش مصرف انرژی در صنعت غذا و اقتصاد و بازاریابی و فرآورده های غذایی تراریخته که از موضوعات مورد توجه بسیاری از محققان کشورمان نیز است، به محورهای کنگره اضافه شده است. این کنگره ملی که به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین گردهمایی علمی محققان، استادان، فرهیختگان، دانشجویان، متخصصان، صنعتگران و فعالان حوزه غذای کشور مطرح است،  برای اولین بار است که در استان خوزستان برگزار می شود.

بیست و هفتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران با کد اختصاصی ۳۲۹۹۵-۹۹۲۰۰ از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و با حمایت سازمان غذا و داروی کشور به عنوان بالاترین مرجع قانونی نظارت بر حوزه صنعت غذای کشور در حال پذیرش مقاله از طریق درگاه اینترنتی به آدرس www.ifstacongress27.ir است.
کد مطلب: 22984
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *