جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵

رشد ۷۶ درصدی صدورمجوز‌ نوسازی صنایع تهران

معاون امور صنایع سازمان صنعت استان تهران گفت: ۱۵۲ مجوز نوسازی و بازسازی و جایگزینی برای صنایع استان تهران در ۶ ماه نخست امسال صادر شده که از رشد ۷۶ درصدی برخوردار شد.
رشد ۷۶ درصدی صدورمجوز‌ نوسازی صنایع تهران
به گزارش توليد ايرانی؛   برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌هایی با عنوان «تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان جوان» ، «استفاده از تولیدات داخلی گامی در جهش تولید» و «احیای شرکت کارخانه کاغذ مراغه جهش تولید» خواستار حمایت دولت از بخش تولید و فعال سازی ظرفیت‌های تولید شدند.

در این مورد حمیدرضا پورسعید، معاون امور صنایع سازمان صنعت استان تهران گفت: در این مدت، ۲۲۳ مجوز صنعتی اعم از پروانه بهره برداری، کارت شناسایی و گواهی فعالیت صنفی با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال صادر شده است.

وی اضافه کرد: شاهد رشد ۲ درصدی در میزان سرمایه گذاری پروانه‌های بهره برداری صادره هستیم که نشان دهنده افزایش هزینه تمام شده یک واحد صنعتی است.

پورسعید با اشاره به اجرای برنامه‌های توسعه و تولید و تعمیق ساخت داخل به عنوان یکی از برنامه‌های اجرایی سازمان در سال ۹۹، گفت: فعال سازی واحد‌های راکد صنعتی در شهرک‌های صنعتی و ایجاد میز‌های تخصصی از اولویت‌های ما است که در نیمه ماهه نخست امسال تعداد ۷۸ واحد راکد فعال شده و در نیمه دوم سال ۹۹ با قدرت و شدت بیشتری پیگیری خواهد شد.

پورسعید تصریح کرد: از جمله اولویت‌های استان در صنایع پوشاک، مواد غذای، قطعات خودرو و لوازم خانگی است که توجه بیشترمسئولان را می‌طلبد.
کد مطلب: 22531
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *