جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
۰
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۲

اغلب تجهیزات مناطق نفت‌خیز جنوب فرسوده است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: اغلب تجهیزات و تاسیسات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب فرسوده است و نیاز به بازسازی و نوسازی دارد که در تلاش هستیم این کار را به بهترین شکل اجرایی کنیم.
اغلب تجهیزات مناطق نفت‌خیز جنوب فرسوده است
توليد ايرانی:احمد محمدی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تجهیزات ما نیاز مبرم به بومی‌سازی و بازسازی دارد که در مورد آنها برنامه‌ریزی‌ هایی صورت گرفته است، اظهار کرد: اغلب تاسیسات و تجهیزات ما عمر بالا دارند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا، گفت: یک طرح عمده برای بهسازی و بازسازی تاسیسات در مجموعه مناطق نفت‌خیز جنوب در حال پیگیری و مطالعات آن رو به اتمام است و پس از اتمام این مطالعات، وارد فاز اجرایی نوسازی و بازسازی تاسیسات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خواهیم شد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: با توجه به اولویت‌بندی که انجام خواهد شد، تاسیسات فرسوده شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب را نوسازی و بازسازی خواهیم کرد و در این زمینه گام‌های موثری را خواهیم برداشت.
محمدی در خصوص پروژه‌های صنعت نفت در حوزه بومی‌سازی اظهار کرد: تمام طرح‌های موجود حداکثر می‌بایست ساخت داخل باشند که برای این مساله نیز برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.
 
کد مطلب: 16466
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *