دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱

۱۱۰ فروندبا شناور ساخت داخل هدف توسعه گردشگری دریایی آب اندازی شد

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به طرح نوروزی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۱۱۰ فروند شناور با ظرفیت ۱۰ هزار و ۹۴۷ صندلی توسط کشتی سازان داخلی تولید و به آب اندازی شد.
۱۱۰ فروندبا  شناور ساخت داخل هدف توسعه گردشگری دریایی آب اندازی شد
به گزارش توليد ايرانی؛  «جلیل اسلامی» در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به ۴۵ پایانه مسافری فعال برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران دریایی، اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردی برای رعایت ایمنی دریایی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران ۸ فروند بالگرد امدادی اجاره کرده و ۱۹ فروند شناور ناجی و ۲ فروند هواپیما آماده به کار است. 

وی با اشاره به طرح نوروزی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: براساس این طرح، مدیریت ویژه‌ای در خصوص تأمین و تجهیز سفرها و ایمنی ترددها صورت می گیرد.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی توسعه ناوگان مسافری پیشرفته را اولویت سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه مسافرت‌ها و گردشگری دریایی عنوان و خاطرنشان کرد: از محل وجوه اداره شده، ۱۱۰ فروند شناور با ظرفیت ۱۰ هزار و ۹۴۷ صندلی توسط کشتی سازان داخلی تولید و به آب اندازی شد.
وی افزود: تمامی شناور ساخته شده داخلی براساس یک نظام مدون، توسط مؤسسات رده بندی مورد بازرسی ایمنی قرار می گیرند و کنترل می‌شوند.

اسلامی گفت: در ایام پیک مسافری به خصوص در تعطیلات عید، از شناور های تعاونی به عنوان همیار ناجی برای امداد و نجات به کار گرفته می شود.
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: توسعه عمرانی و رفاهی پایانه های مسافری دریایی از رویکرد های سازمان بنادر در حوزه گردشگری دریایی است.
کد مطلب: 16442
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *