چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۲

منطقه کیش می‌تواند به روند جذب سرمایه‌های خارجی کمک کند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: منطقه کیش می‌تواند به روند جذب سرمایه‌های خارجی در کشور کمک کند و در عین حال راه‌اندازی بورس بین‌الملل تا پایان سال جاری می‌تواند مبنای تعاملات بنگاه های داخلی با شرکت های خارجی شود.
منطقه کیش می‌تواند به روند جذب سرمایه‌های خارجی کمک کند
توليد ايرانی: «غلامحسین مظفری»  در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش افزود: کشورهای جهان نباید نگران اتفاق های سخت و زودگذر کنونی باشند،  باید از فرصت‌های ویژه سرمایه گذاری در ایران استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: اجرای همزمان ۱۳۰ پروژه به مبلغ ۳۰۰ هزار میلیارد ریال، تولید ارز دیجیتال و پرداخت های آینده از این طریق از جمله برنامه های منطقه آزاد کیش است که موجب رونق و کارآفرینی می شود.
این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: ایران ظرفیت های زیادی در حوزه اقتصادی دارد و با وجود تحریم های ظالمانه، اقتصاد کشور به ثبات نسبی رسیده است.
وی افزود: استفاده از بازار سرمایه به عنوان پیشران در اقتصاد می تواند زمینه های مناسبی از تامین مالی مناسب در صنعت را شکل دهد.
مظفری گفت: بانک‌ها نیز با اصلاح ساختار مناسب و تشدید نظارت های بانک مرکزی می توانند با بازوی مکملی در شکل‌گیری اقتصاد کارا ایجاد کنند.
وی ادامه داد: رشد ۶۹ درصدی شاخص صنایع بانک ها در بورس نشان می دهد که این گروه از چشم انداز مناسبی برخوردار است.
مظفری گفت: صنعت بیمه در سال‌های اخیر از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی در بورس برخوردار بوده اند و پوشش ریسک و فرهنگ سازی را همانند همیشه دنبال می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه صنعت بیمه در کنار بانک ها و بورس می‌تواند نقش عمده‌ای در توسعه تولید در اقتصاد داشته باشد،  اظهار داشت: تعریف و ارائه فرصت های کارآفرینی توسط بخش های متفاوت و بخش خصوصی و تلفیق با بازار سرمایه می تواند اتفاق مناسب را جهت دهی کند.
یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۱۹ ) عصر امروز با مشارکت ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در جزیره کیش گشایش یافت.




     
 
کد مطلب: 15274
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *