دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
۰
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

قوانین ایجاد ارزش افزوده را مشکل کرده اند

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیرازگفت: پیچیدگی در قوانین باعث شده تا موفقیت بخش خصوصی در زمینه ایجاد ارزش افزوده با مخاطره مواجه شود.
قوانین ایجاد ارزش افزوده را مشکل کرده اند
توليد ايرانی:جمال رازقی در آیین روز غذا بیان کرد: اگر قوانین دولتی مشکلات مختلفی برای این بخش ایجاد نکرده بود شاهد بودیم که بخش خصوصی نسبت به قبل قوی تر بود. 
وی معتقد است: بخش خصوصی می تواند تولید ثروت کند  از این رو می توان به جای تقسیم کردن پول نفت با تقویت بخش خصوصی نسبت به ایجاد ارزش افزوده در کشور اقدام کرد.
او افزود: ایران در بدترین شرایط تحریمی قرار گرفته است و دولت و بخش خصوصی باید در کنار هم دیگر بوده و نسبت به برطرف کردن مشکلات حوزه مواد غذایی اقدام کنند. 
رازقی در خصوص مشکلات تولید در ایران نیز متذکر شد: اگر قرار است تولید در کشور از بین برود رسماً اعلام کنید تا تولید کنندگان آگاهی پیدا کنند در بخش های مختلف از بهداشت تا مالیات تولیدکنندگان دارای مشکلاتی متعدد هستند. 
وی در خصوص نیاز تولیدکنندگان نیز عنوان کرد: مهلت زمانی پرداخت مطالبات ، وحدت رویه در قانون ها، رفع مشکلات عملکردی و کاهش هزینه تمام شده با ارائه تسهیلات از جمله خواسته های تولید کنندگان است.
 
کد مطلب: 14276
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *