سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
۰
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱

مالیات بر ارزش افزوده از دوش تولیدکنندگان برداشته شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای رفع موانع تولید و حل مشکل مالیات بر ارزش افزوده تلاش می کند.
مالیات بر ارزش افزوده از دوش تولیدکنندگان برداشته شود
توليد ايرانی: فریدون احمدی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی استان زنجان، با بیان اینکه مجلس برای رفع موانع تولید و حل مشکل مالیات بر ارزش افزوده تلاش می‌کند، افزود: باید مشکل مالیات بر ارزش افزوده رفع شود تا روند تولید و اشتغال در جامعه شتاب بیشتری بگیرد.
وی با بیان اینکه اعلام اموال و دارایی مسئولان در مجلس پیگیری می‌شود که به صیانت از مدیران کمک می‌کند، اظهار کرد: باید این مهم به جد مورد بررسی قرار گیرد.
احمدی  با بیان اینکه یکی از اشتباهات مجلس تصویب تشکیل وزارت بازرگانی بود، گفت: باید روند سرمایه گذاری با فراهم کردن زیر ساخت‌ها بهتر شود.
در ادامه این جلسه نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی روند موجود در زمینه فعالیت‌های واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی را نگران کننده عنوان کرد و  با بیان اینکه بسیاری از شهرک‌های صنعتی با مشکل مواجه هستند، گفت: یکی از شهرک‌های صنعتی بزرگ استان زنجان با مشکل تأمین برق برای واحدهای مستقر مواجه است.
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تأمین امنیت سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: دولت هیچ  کاری در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری نمی‌تواند انجام دهد، باید فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن شود و دولت پولی ندارد که کاری بکند. 
 
کد مطلب: 13317
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *