دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶

صنعت ساختمان سبب رونق تولید می شود

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی گفت: صنعت ساختمان یکی از مهمترین بخش های اقتصادی در یک کشور است و هر اقدامی که در جهت معرفی پتانسیل ها و توانمندی ها در این صنعت انجام گیرد سبب رونق بیش از ۲۰۰ صنعت مرتبط می شود.
صنعت ساختمان سبب رونق تولید می شود
به گزارش توليد ايرانی؛ بهمن حسین زاده عصر  در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان، اظهار کرد: در صنعت ساختمان برای دو میلیون نفر فرصت شغلی و بازار وسیع صادرات به کشورهای خارجی فراهم شده است.
 
وی با اشاره به حضور در نمایشگاه های خارجی، خاطرنشان کرد: با حضور فعالی که در سایر نمایشگاه های خارج از کشور داشتیم، توسعه صادرات به ۱۵ کشور علاوه بر چین و هند را سبب شدیم.  
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی افزود: در آینده نمایشگاهی برای بازسازی سوریه برگزار خواهیم کرد و از همه تولیدکنندگان برای گسترش روابط خارجی خود دعوت به حضور می کنم.
 
حسین زاده با اعلام برپایی ۶۰۰نمایشگاه در کشور گفت: ۴۰ نمایشگاه در اصفهان و ۹۰نمایشگاه با تخصص بین المللی در تهران برگزار شده است. تاکنون ۱۰ نمایشگاه نیز در حوزه صنعت ساختمان برپا شده که نشان از توانمندی های داخلی دارد.
 
وی سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت را حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ دانست و گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که این شرکت ها را گره گشا رونق تولید اعلام کردند در هر نمایشگاه فضای مشخصی برای آنها در نظر گرفته می شود.
 
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی با اشاره به تحریم های ظالمانه اعمال شده، یادآور شد: در این شرایط طبیعی است که با کاهش روابط شرکت های خارجی مواجه شویم، اما در مقابل با افزایش توان شرکت های داخلی و درخواست هایی برای افزایش فضا روبرو شده ایم که می تواند رونق تولید را به خوبی نشان دهد.
 
حسین زاده درباره اکسپو ۲۰۲۰ نیز گفت: این رویداد که ۵سال یکبار برگزار می شود در سال ۲۰۲۰ در کشور دبی برپا خواهد شد و قطعا یک روز یا هفته اصفهان در آن خواهیم داشت. با توجه به جمعیت حدود ۲۵میلیون نفری بازدید کنندگان این نمایشگاه، بهترین فرصت برای جذب گردشگر و معرفی توانمندی ها خواهد بود.
کد مطلب: 13705
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *