يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶

حمایت از تولید، عزم همگانی می طلبد

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، حمایت از تولید داخلی را نقشه راه توسعه کشور خواند و تحقق آن را نیازمند عزم همگانی دانست.
حمایت از تولید، عزم همگانی می طلبد
به گزارش خبرنگار توليد ايرانی؛ عباس تابش غروب پنجشنبه در جلسه پیشگیری از جرایم که با حضور مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی آستانه اشرفیه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: توجه به بخش اشتغال در پیشگیری از بسیاری از جرایم و ایجاد آرامش در جامعه ضروری است و در این مسیر، حمایت از تولید داخلی باید مورد توجه قرار گیرد .

وی خرید کالاهای داخلی را در حمایت از تولیدکنندگان کشور و ایجاد اشتغال موثر دانست و ادامه داد: کشور ما از ظرفیت های مناسبی  در بخش کسب و کار برخوردار است که می تواند توسعه اقتصادی را به همراه داشته باشد.

وی به نقش آموزش و پرورش در توسعه اقتصادی کشور نیز اشاره و اضافه کرد: این نهاد با تربیت دانش آموزان مستعد که آینده سازان کشور هستند ، نقشی اثرگذار در توسعه اقتصادی کشور دارد و توسعه بخش تولید نیازمند حمایت همه نهادها و سازمان هاست.

 عباس تابش در ادامه سفر امروز خود به آستانه اشرفیه با حضور در شهرک نقره ده این شهرستان از نزدیک مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی این منطقه به ویژه فاضلاب صنعتی را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به وجود دو شهرک صنعتی در شهرستان آستانه اشرفیه گفت: با استفاده مناسب از ظرفیت این شهرک ها می توان گام هایی مناسب در جهت ایجاد اشتغال جوانان در این منطقه برداشت .

تابش به ظرفیت های کشاورزی گیلان در بخش هایی چون چای ، برنج و بادام زمینی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با استفاده از فنآوری های مناسب مرتبط با کشاورزی، بایستی بستر رونق اقتصادی این استان فراهم شود.

شهرستان استانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
کد مطلب: 13378
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *