دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷

رونمایی از ۳ نرم افزار تولیدی فعالان فضای مجازی

شب گذشته با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج و سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی فرماندهان گردان‌های سایبری بسیج از ۳ محصول تولید فعالان فضای مجازی کرمان رونمایی شد.
رونمایی از ۳ نرم افزار تولیدی فعالان فضای مجازی
به گزارش توليد ايرانی؛ شب گذشته با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج و سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی فرماندهان گردان‌های سایبری بسیج از ۳ محصول تولید فعالان فضای مجازی کرمان رونمایی شد.

نرم افزار سواد رسانه‌ای «تتیس»
در این مراسم از  نرم افزار سواد رسانه‌ای “تتیس” نیز رونمایی شد؛ این نرم افزار که تحت سیستم عامل اندروید است، اولین اپلیکیشن سواد رسانه‌ای ایران به شمار می‌رود. از جمله ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به آموزش و توانمندسازی خانواده‌های ایرانی در زمینه‌های سواد رسانه‌ای، کسب و کار دیجیتال، آموزش فوتوشاپ، آموزش زبان انگلیسی، بازی‌وارسازی و انیمیشن‌سازی اشاره کرد.
 
مجموعه موشن کمیک های "بچه های حاج قاسم"
علاوه بر این از مجموعه موشن کمیک های “بچه های حاج قاسم” رونمایی شد؛ این موشن به سبک زندگی و سیره سرداران شهید استان کرمان از جمله شهیدان خزائی، عبدالهی، یوسف الهی، محمد حسنی و طائی می پردازد.
 

 
بازی ” باران وآتش” با محوریت شهید مخترع حاج مهدی زندی نیا
همچنین رونمایی از بازی “باران و آتش” صورت گرفت؛ این بازی براساس زندگی شهید مهدی زندی نیا مسئول تیپ ادوات لشکر۴۱ ثارالله طراحی شده است.
در این بازی هنگامی که بازیکن در نقش پسر بچه ای خود را میان جبهه های جنگ می بیند، با یاد شهدا زندگی کرده و از آنها درس می گیرد، با درد آنها گریه می کند، حس و حال فضای جبهه را تجربه می کند و علاقمند به شناخت بیشتر این اسطوره ها می شود.
 
کد مطلب: 12798
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *