دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
۰
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

ششمین جلسه هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی برگزار شد

در ششمین جلسه هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در سال ۹۸ به بررسی و تصویب شرح وظایف هر یک از معاونت‌های این انجمن، در شش ماهه‌ی دوم سال جاری پرداختند.
ششمین جلسه هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی برگزار شد
توليد ايرانی:ششمین جلسه هسته عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، با حضور حجت الله عبدالملکی، قائم مقام انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، معاونین، مدیر کل ها و فرماندهان جبهه‌ها، 28 شهریورماه، برگزار شد.

در این جلسه، مصوبات جلسه قبل که شامل ارائه‌ شرح وظایف اداره کل ها و جبهه ها، پیشنهاد سه عملیات اصلی و اجرایی تا پایان سال 98 توسط اداره کل ها و جبهه ها و معرفی 4 نفر به عنوان اعضای پیشنهادی به هیئت عامل بود، مورد بررسی قرار گرفت.
بر این اساس، هر یک از مدیران ادارات و فرماندهان جبهه ها به شرح وظایف و عملیات اجرایی پیشنهادی اداره خود تا پایان اسفندماه پرداختند و سپس برنامه ها توسط عبدالملکی و عباسی به عنوان دبیر هیئت عامل، نقد و بررسی شد.
همچنین برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر نشست مجمع عمومی که روز پنجشنبه، 4 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، نیز انجام شد.
گفتنی است که عادل پیغامی، عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، به عنوان رئیس انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی، حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، قائم مقام انجمن و حسن عباسی، پژوهشگر پژوهشکده شهید صدر دانشگاه امام حسین(ع)، دبیر هیئت عامل انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی هستند.
 
کد مطلب: 12759
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *