دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
۰
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰

۴ واحد آلاینده دلیجان با رفع نواقص فنی در مدار تولید قرار گرفت

رئیس حفاظت محیط زیست دلیجان گفت: چهار واحد صنعتی آلاینده در این شهرستان با انجام اصلاحات نواقص فنی و استانداردسازی فیلتراسیون در مدار تولید قرار گرفت.
۴ واحد آلاینده دلیجان با رفع نواقص فنی در مدار تولید قرار گرفت
به گزارش توليد ايرانی؛ «فرامرز جدیدی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: سه واحد تولیدکننده ایزوگام در شهرک‌صنعتی و یک واحد تولیدی در قطب صنعتی بوعلی این شهرستان به‌دلیل آلایندگی مشهود و بی‌توجهی به اخطارهای زیست‌محیطی، رعایت نکردن الزامات و آلوده کردن هوا با دستور دادستان دلیجان از ادامه فعالیت منع شده بودند.

وی اظهارداشت: این واحدهای تولیدی با اصلاح نواقص فنی، بهینه و استانداردسازی سیستم فیلتراسیون به چرخه تولید برگشت.

رئیس حفاظت محیط زیست دلیجان بیان کرد: بر اساس استانداردهای زیست محیطی تمامی صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی، معدنی، کشاورزی، دامداری و خدماتی موظف به رعایت مستمر ملاحظات زیست‌محیطی و استانداردسازی مراحل تولید هستند.

جدیدی گفت: بیشترین واحدهای دریافت‌کننده اخطار زیست‌محیطی این شهرستان را واحدهای تولید عایق رطوبتی شامل می‌شودکه انتشار گازها و بوی نامطبوع آن‌ها به‌ویژه در شامگاه  نارضایتی عمومی در پی دارد.

رئیس حفاظت محیط زیست دلیجان ادامه داد:  اجرای طرح بهینه‌سازی و استاندارد سیستم فیلتراسیون عایق‌های رطوبتی از سرفصل‌های مهم کاری در حوزه محیط زیست این شهرستان است.

جدیدی اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی  و نشست‌های توجیهی برای صنایع ایزوگام دلیجان در حال برگزاری است که با استقبال صنعتگران مواجه شده و پیش‌بینی می‌شود تا ۲ سال آینده همه این واحدها خروجی استاندارد داشته باشند.

وی شمار واحدهای صنعتی فعال در زمینه تولید ایزوگام و قیر دلیجان را ۱۱۰ واحد عنوان کرد و افزود: این واحدها در چهار شهرک و ناحیه صنعتی فعالیت می‌کنند.

دلیجان در جنوب استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۰۰ واحد صنعتی در چهار شهرک و ناحیه صنعتی دارد.
کد مطلب: 12476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *