يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰

ضرورت حمایت تمام قد ازفعالیت‌های سالم اقتصادی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: حمایت تمام قد از تولیدکنندگان در شرایطی که دشمنان آرایش جنگ اقتصادی گرفته‌اند، مورد نیاز بوده تا آرامش و امید هم در جامعه ایجاد شود.
ضرورت حمایت تمام قد ازفعالیت‌های سالم اقتصادی
توليد ايرانی: ناصر عتباتی در جلسه شورای اداری استان اردبیل با تاکید بر اینکه دشمنان در مقابل نظام آرایش خصمانه اقتصادی گرفتند، افزود: برای مقابله با این قبیل از هجمه‌ها نیازمند حمایت تمام قد از فعالیت‌های اقتصادی سالم هستیم.
وی با بیان اینکه امیدآفرینی و آرامش نیاز کشور است، ادامه داد: با حمایت از تولید امیدواری در بین اقشار مختلف مردم ایجاد شده و باعث ایجاد رغبت برای سرمایه گذاران به منظور کارآفرینی و دستیابی به خودکفایی می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل به حمایت‌های قضایی از تولید کنندگان در اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: از سال ۹۳ تا پایان سال ۹۷، بیش از ۴۰۰ پرونده در کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاران مطرح شده که عموما با مصوبات مناسبی برای بازگرداندن واحدهای راکد یا نیمه فعال به چرخه تولید همراه شده است.
عتباتی یادآور شد: تنها راه برون رفت از آسیب‌های اجتماعی شایع حمایت قاطعانه و البته قانونی از سرمایه گذاران برای رونق تولید و ارتقای وضعیت اشتغال است و بدین منظور باید از هر گونه بروکراسی اداری پرهیز کنیم.
به گفته وی بسیار از معضلات جامعه ریشه در مسائل اقتصادی داشته که منجر به اختلافات خانوادگی، اجتماعی و حتی امنیتی نیز می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل یادآور شد: با وجود اعتقاد به استقلال قوای سه گانه، هماهنگی و همراهی فوق العاده‌ای را بین ارکان مختلف مدیریتی استان شاهد هستیم که نتیجه آن وجود امنیت و جهش مناسب در توسعه شاخص‌های تولیدی و اقتصادی استان اردبیل شده است.
عتباتی ادامه داد: دستگاه قضائی در حمایت از تولید و سرمایه گذاران پا به پای دیگر مجموعه‌ها وارد گود شده و در این مسیر از هر گونه فعالیت اقتصادی سالمی حمایت خواهد کرد.
 
کد مطلب: 11759
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *