جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

راه اندازی سامانه آنلاین فروش تولیدات روستایی در آینده نزدیک

عضو شورای اسلامی هرمزآباد از راه اندازی سامانه آنلاین فروش تولیدات روستایی در آینده نزدیک خبر داد.
راه اندازی سامانه آنلاین فروش تولیدات روستایی در آینده نزدیک
توليد ايرانی: ابراهیم رضوی مقدم در مراسم افتتاح کارگاه آموزش صنایع دستی مس تزئینی در روستای هرمزآباد رفسنجان اشتغال و کارآفرینی برای بانوان را یکی از برنامه ها و اهداف شورای دوره پنجم هرمزآباد برشمرد و گفت: کارگاه خیاطی با آموزش حدود ۷۰ نفر از بانوان در روستا در حال برگزاری است، همچنین کارگاه پته دوزی و قالیبافی نیز در روستا برگزار شده است.
رضوی مقدم تشکیل شورایاری در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و ... را یکی از اقدامات شورای اسلامی هرمزآباد اعلام کرد و افزود: تشکیل این شورایاری ها باعث اتفاقات خوبی در دهستان هرمزآباد شده است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه بانوان روستا برای فروش صنایع دستی خود از جمله قالی، پته و اقلام دیگر به مشکل برخورده بودند و نیاز به بازاریابی در این زمینه بود، لذا از همت خیّران در این خصوص استفاده کردیم همچنین در این رابطه به سمت برنامه های اقتصاد مقاومتی رفتیم.
این عضو شورای اسلامی هرمزآباد ادامه داد: کلاس آموزشی تزئینات صنایع دستی مس را در هرمزآباد برگزار کردیم که این نوید را می دهم اگر شرکت کنندگان این دوره آموزشی را با موفقیت بگذرانند می توانند از مزایای آن و تسهیلات کارآفرینی را دریافت کنند.
رضوی مقدم تصریح کرد: دهیاری و شورای اسلامی هرمزآباد در دهه فجر سامانه جامع آنلاین فروش اقلام و تولیدات روستایی «سافنا» را در هرمزآباد افتتاح می کنیم که محصثولات روستایی را که نه تنها در این منطقه که در شهرستان و حتی کشور تهیه می شود را به صورت آن لاین به فروش برسانیم.
 
کد مطلب: 11283
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *