يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۴

اقدام خاصی در حوزه حمایت از تولید در سال جاری مشاهده نشده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک گفت: با گذشت پنج ماه از سال جاری، تاکنون اقدام اثر بخشی در حوزه حمایت از تولید اتفاق نیافتاده است.
اقدام خاصی در حوزه حمایت از تولید در سال جاری مشاهده نشده است
به گزارش توليد ايرانی؛ منوچهر توسطی در پویش ملی صادرات در اراک، اظهار داشت: برگزاری این مراسم یک الگوی تمام عیار و نمایش همدلی و هماهنگی بخش خصوصی و دولتی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک ادامه داد: بخش خصوصی و دولتی باید در کنار هم و در راستای تامین مصالح ملی و ارتقای وضعیت تولید حرکت کنند.

وی  با بیان اینکه اهمیت صادرات بر کسی پوشیده نیست، گفت: در گذر از شرایط کنونی به منظور رسیدن به پویایی اقتصادی و رونق تولید، ضرورت حمایت از تولید ملی وجود دارد.

توسطی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید و اهمیت این موضوع عنوان کرد: پس از گذشت پنج ماه از ابتدای سال جاری تاکنون اقدام اثر بخشی در حوزه تولید اتفاق نیفتاده است و باید توجه ویژه ای نسبت به این مساله صورت پذیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک اظهار کرد: با همکاری بخش خصوصی و بخش دولتی می توان به توسعه اقتصادی کشور کمک کرد و تولید داخلی را به شرایط مطلوب رساند.
کد مطلب: 10908
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *