سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
۰
دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳

صیانت از بخش تولید در راستای خنثی سازی برنامه های دشمن ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: امروز با تمام توان باید از وارد آمدن هرگونه خدشه به بخش تولید کشور جلوگیری کنیم، چراکه دشمن تحقق این مساله را به طور جدی دنبال می کند.
صیانت از بخش تولید در راستای خنثی سازی برنامه های دشمن ضروری است
به گزارش توليد ايرانی؛  بهروز اکرمی روز شنبه در یادواره ۵۴ شهید شرکت آلومینیوم ایران در اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام اظهار داشت: امروز باید مسئولین دولتی، مدیرعاملان، کارفرمایان، کارگران و … در کنار هم برای تولید و حل مشکلات اقتصادی مشارکت کنند، چرا که امروز جنگ اقتصادی است و با جنگ نظامی تفاوتی ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: دشمنان کشور علی رغم اینکه نتوانستند در جنگ نظامی ملت ایران را شکست دهند در جنگ اقتصادی برای ما خواب‌هایی دیده اند و نباید بگذاریم که خواب آن‌ها تعبیر شود.

اکرمی افزود: امروز تولید کشور در شرایط کنونی همچون خاری در چشم دشمنان است بنابراین از وارد آمدن هرگونه خدشه به بخش تولید باید جلوگیری کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: دشمن به بنگاه‌های اقتصادی هجوم آورده و با بهانه‌های مختلف در فکر ضربه زدن به آن به سر می‌برد، بنابراین باید در برابر فتنه‌های دشمن هوشیار بود. امروز تنها راه برون رفت موفق از جنگ اقتصادی کشور پیروی از راه شهدا است.

وی بیان کرد: حفظ انقلاب تاکنون به این سادگی ممکن نبوده است بلکه نتیجه سعی و تلاش شهیدان، جانبازان و تمام انسان‌های شایسته ای است که جان پاک خود را در راه انقلاب، امام شهیدان و جمهوری اسلامی نثار کرده اند. شهیدان انسان‌های شریفی بودند که جان و حیات، والاترین سرمایه خود را در جهان هستی در راه انقلاب اسلامی و مردم نثار کردند تا جمهوری اسلامی همچنان برقرار باشد.

اکرمی در ادامه اظهار کرد: امروز تمام دستاوردهای کشور مدیون و مرهون نثار خون پاک شهدا است. شهدا نیاز به برگزاری گرامیداشت ندارند زیرا آن‌ها همواره رستگار هستند و این انسان‌ها هستند که به برگزاری این گرامیداشت‌های شهدا نیازمند هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در حال حاضر باید بیاندیشیم که چه خدمتی را می‌توان در راه شهدا انجام داد و باید وظیفه خود را در قبال شهیدان و خانواده معظم آن‌ها انجام دهیم.
کد مطلب: 10391
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *