جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
۰
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷

تولید ۱۰۰ تن خاویار تا سال ۱۴۰۴ با حمایت از تولیدکنندگان

رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به ارائه مشوق‌ها برای تولیدکنندگان ماهیان خاویاری، گفت: با تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در این بخش از سرمایه گذاران در حوزه صنعت شیلات از جمله خاویار حمایت می‌کنیم.
تولید ۱۰۰ تن خاویار تا سال ۱۴۰۴ با حمایت از تولیدکنندگان
به گزارش توليد ايرانی ؛        حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی در هفتمین همایش ملی ماهیان خاویاری و صنایع وابسته اعلام کرد: در بحث تنفس و بازگشت سرمایه در حوزه ماهیان خاویاری که دیر بازده هستند با حمایت وزیر جهاد کشاورزی به کمک تولیدکنندگان خواهیم رفت.

رئیس سازمان شیلات افزود: در بسته حمایتی تسهیلات سرمایه در گردش برای پرورش دهندگان ماهی، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان برای شیلات کارت با سود ۱۲ درصد و تسهیلات ۸۰۰ میلیون با سود ۱۵ درصد برای بازارگاه در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

حسینی روز ملی خاویار را بهانه‌ای برای نشان جهانی خاویار ایرانی دانست و تصریح کرد: بیش از ۱۰ سال است که اقدامات مثبتی در حوزه پرورش ماهیان خاویاری صورت گرفته و امیدواریم در افق ۱۴۰۴ میزان تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهی و ۱۰۰ تن خاویار محقق شود.

هفتمین همایش ملی ماهیان خاویاری و صنایع وابسته امروز بیست و هفتم تیر به مناسبت روز ملی خاویار با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برگزار شد.
کد مطلب: 36124
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *