تولید ۱۰۰ تن خاویار تا سال ۱۴۰۴ با حمایت از تولیدکنندگان

27 تير 1401 ساعت 14:37

رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به ارائه مشوق‌ها برای تولیدکنندگان ماهیان خاویاری، گفت: با تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری در این بخش از سرمایه گذاران در حوزه صنعت شیلات از جمله خاویار حمایت می‌کنیم.


به گزارش تولید ایرانی ؛        حسینی معاون وزیر جهاد کشاورزی در هفتمین همایش ملی ماهیان خاویاری و صنایع وابسته اعلام کرد: در بحث تنفس و بازگشت سرمایه در حوزه ماهیان خاویاری که دیر بازده هستند با حمایت وزیر جهاد کشاورزی به کمک تولیدکنندگان خواهیم رفت.

رئیس سازمان شیلات افزود: در بسته حمایتی تسهیلات سرمایه در گردش برای پرورش دهندگان ماهی، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان برای شیلات کارت با سود ۱۲ درصد و تسهیلات ۸۰۰ میلیون با سود ۱۵ درصد برای بازارگاه در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

حسینی روز ملی خاویار را بهانه‌ای برای نشان جهانی خاویار ایرانی دانست و تصریح کرد: بیش از ۱۰ سال است که اقدامات مثبتی در حوزه پرورش ماهیان خاویاری صورت گرفته و امیدواریم در افق ۱۴۰۴ میزان تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهی و ۱۰۰ تن خاویار محقق شود.

هفتمین همایش ملی ماهیان خاویاری و صنایع وابسته امروز بیست و هفتم تیر به مناسبت روز ملی خاویار با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برگزار شد.
https://www.tolideirani.com/images/docs/files/000036/nf00036124-1.mp4


کد مطلب: 36124

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/video/36124/تولید-۱۰۰-تن-خاویار-سال-۱۴۰۴-حمایت-تولیدکنندگان

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com