پایان ۲۰ سال خدمت و مجاهدت

5 اسفند 1401 ساعت 13:38

اسماعیل احمدی موسس گروه جهادی منتظران خورشید، از چهره‌های مردمی، جهادگر و انقلابی در سانحه بالگرد در بافت کرمان به دیدار معبود شتافت.


به گزارش تولید ایرانی ؛       اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش و جوانان که دیروز در حادثه سقوط بالگرد در کرمان به دیار باقی شتافت، از بسیجیان جهادگری بود که سال ها عمر خود را صرف یاری رساندن به محرومان کرده بود. مرحوم احمدی به منظور ساماندهی فعالیت های جهادی خود و دوستانش اقدام به تاسیس گروه جهادی منتظران خورشید کرده و بطور مداوم با حضور مستمر در مناطق دورافتاده و محروم هرچه در توان داشت برای کمک و یاری به محرومان صرف کرد.

گروه جهادی منتظران خورشید ۲۰ سال در حوزه خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان مناطق محروم کشور فعالیت کرده و توانسته است خدمات خود را به بیش از ۱۴۰ روستای تحت پوشش در مناطق محروم ارائه کند.  

یکی از اقدامات این گروه جهادی، بنیان نهادن فعالیت های رسانه‌ای حرکت‌های جهادی بود و در عرصه آموزش نیز اقداماتی جدی و اثرگذار انجام داد که مبنای تشکیل بسیاری از گروه‌های جهادی شد.

گروه جهادی منتظران خورشید تاکنون خدمات بسیار زیادی را در پنج استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان، تهران، مرکزی، خوزستان و قم انجام داده است.

جبهه جهادی منتظران خورشید از ابتدای شیوع ویروس کرونا بدون وقفه تمام اقدامات خدمت‌رسانی خود را در ۱۴۰ روستای تحت پوشش در استان‌های نام برده انجام داده است.

اسماعیل احمدی از چهره‌های مردمی، جهادگر و انقلابی بود و در مدت ۲۰ سال در گروه جهادی در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار و محروم خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار داد.

او با حضور در این مناطق و هدایت نیرو‌های جهادی در حوز‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت کرد.

احمدی با همرزمان جهادی نقش موثری در آبادانی منطقه صعب العبور احمد فداله خوزستان داشت و در مناطق محروم سیستان و بلوچستان مانند فنوج خدمات بسیاری به مردم محروم کرد.

مشاور وزیر ورزش عصر دیروز در همراهی با وزیر و دیگر مدیران در مسیر خدمت رسانی به مردم در سانحه بالگرد در بافت کرمان به دیدار معبود خود شتافت.

پیکر این خادم جهادی امروز (پنجم اسفندماه) به تهران منتقل و روز شنبه ششم اسفندماه تشییع خواهد شد.


کد مطلب: 37240

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/37240/پایان-۲۰-سال-خدمت-مجاهدت

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com