شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۸

تولید ۱۵ درصد موبایل کشور در زرندیه

استاندار مرکزی گفت: با افتتاح خط تولید شرکت آتیلا همراه آیهان در شهرک صنعتی مامونیه شهرستان زرندیه ۱۵ درصد نیاز کشور به گوشی تلفن همراه در این کارخانه تولید و روانه بازار مصرف خواهد شد.
تولید ۱۵ درصد موبایل کشور در زرندیه
به گزارش توليد ايرانی ؛        فرزاد مخلص‌الائمه شنبه ۱۱ تیرماه در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی گوشی تلفن همراه در زرندیه که با دستور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور انجام شد اظهار کرد: در مراسمی که با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس تهران با حضور فعالان و فناوران و تولیدکنندگان و فعالان بخش اقتصادی برگزار شد، ۲۰۹ طرح اقتصادی در سراسر کشور بهره برداری شد.

وی با اشاره به اینکه از بین هشت طرحی که به طور نمادین با دستور رئیس جمهور افتتاح شد سه طرح متعلق به استان مرکزی بود، افزود: شرکت آتیلا همراه آیهان به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه موبایل و تبلت است که با سرمایه‌گذاری قابل توجه ۴۰۰ میلیارد تومانی افتتاح شد.

وی بیان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با مونتاژ تلفن همراه فعالیت خود را آغاز کرده است و در آینده نزدیک تولید موبایل با برند ایرانی را در دستور کار دارد و درحال حاضر ۱۵ درصد تولید موبایل کشور در این مجموعه آغاز خواهد شد و طبق برنامه‌ای که مدیران شرکت ارائه دادند امیدواریم به سطح پوشش ۳۵ درصد تقاضای بازار با همکاری برندها و نشان‌های تجاری معتبر جهان برسیم و همچنین بخش تحقیق و توسعه فعالیت دست یابد.

استاندار مرکزی افزود: این شرکت به یکی از شرکت‌های موفق در عرضه تولیدات موبایل و تبلت که جزئی از زندگی روزمره همه اقشار جامعه است تبدیل خواهد شد و برای ۲۴۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

مدیر کارخانه آتیلا همراه آیهان نیز گفت: این واحد تولیدی در وسعت چهار هزار متر مربع، با ایجاد اشتغال برای ۲۴۰ نفر و سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی توسط رئیس جمهور و با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد.

محسن احمری بخشایش افزود: امیدواریم که به لطف خداوند و حمایت‌های مسئولین بتوانیم قدم بزرگی در راه گسترش اشتغال و انتقال تکنولوژی تولید تلفن همراه به کشور برداریم.
کد مطلب: 35816
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *