پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰

قاچاق همه کالاهای لوازم خانگی، قابل تشخیص شد

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه در حال حاضر مردم می‌توانند همه کالاهای لوازم خانگی داخلی را با استفاده از شناسه از کالای قاچاق تشخیص دهند، گفت: مشکلاتی در بخش توزیع واحدهای بدون جواز صنفی در بحث عرضه کالای قاچاق وجود دارد که مقرر شد اتاق اصناف به این موضوع رسیدگی کند و در زمان کوتاهی برای این واحدها مجوز صادر کند.
قاچاق همه کالاهای لوازم خانگی، قابل تشخیص شد
به گزارش توليد ايرانی؛         عباس هاشمی در گفت‌وگویی با اشاره به جلسات هفتگی وزارت صمت برای مبارزه با قاچاق، اظهار کرد: این جلسات با هماهنگی وزارت صمت، ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز و تشکل‌های بخش خصوصی در حوزه های لوازم یدکی، لوازم خانگی و دخانیات برگزار می‌شود.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی در ادامه با اشاره به برخورد با لوازم خانگی قاچاق در سطح عرضه، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ واحد تولیدی در داخل وجود ندارد که شناسه کالا و کد رهگیری نگرفته باشد. بنابراین مردم می‌توانند همه کالاهای لوازم خانگی داخلی را با استفاده از شناسه از کالای قاچاق تشخیص دهند.

گفتنی است  مردم برای تشخیص کالای قاچاق می‌توانند #۷۷۷۷*۴* را شماره گیری و بعد در بخش استعلام کالا، شناسه را وارد کنند تا مشخص شود کالا قاچاق است یا خیر. راه دوم هم استفاده از اپلیکیشن سامانه جامع تجارت است.
به گفته وی در حال حاضر مشکلاتی در بخش توزیع واحدهای بدون جواز صنفی در بحث عرضه کالای قاچاق وجود دارد که مقرر شد اتاق اصناف به این موضوع رسیدگی و در زمان کوتاهی برای این واحدها مجوز صادر کند.
کد مطلب: 35746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *