نظام پرداخت در کشور غیرمتوازن است

30 خرداد 1401 ساعت 16:15

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظام پرداخت در کشور غیر متوزان است که باید مشکلات آن رفع شود.


به گزارش تولید ایرانی؛       آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ۳۰ خردادماه در دیدار با رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اظهار کرد: ورود پول نفت به اقتصاد کشور، شرایط را تغییر داد چراکه این پول با برنامه و حکیمانه وارد سیستم نشد.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه پیش از انقلاب تشکیلات اداری کشور بی رویه رشد یافته بود، پس از انقلاب نیز این گسترش ادامه یافت و به یکباره ۶۰۰ هزار نفر در سیستم اداری، رسمی شدند. در دولت اصلاحات مسئله شوراها به میان آمد که بار اضافی بود و کارایی لازم را هم ندارند، در مجموع، دائما این روند افزایشی ادامه یافت.

دری نجف آبادی بر لزوم اصلاح ساختارها در کشور از  جمله اصلاح ساختار اداری، ساختار تجاری، پولی و بانکی و ... تاکید کرد و با بیان اینکه تا امروز عملا کاری در این رابطه صورت نگرفته، تاکید کرد: آمایش سرزمین به لحاظ اداری و غیر اداری و توجه به ظرفیت های کشور ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به غیرمتوازن بودن نظام پرداختی در کشور، افزود: کارخانجات خصوصی می شود، اما کاری صورت نمی گیرد و در عین حال ارقام میلیونی پرداخت می شود که بر مبنای لیاقت و کفایت نیست و این امر باعث می شود که پرداختی به افراد لایق و کاردان هم تحت تاثیر قرار گیرد.


کد مطلب: 35576

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/35576/نظام-پرداخت-کشور-غیرمتوازن

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com