شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۴

ایزدخواه: با تکیه بر جهادگران جوان فرصت تحول واقعی را به دست آوریم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی گفت: امیدوارم بیش از این فرصت تحول واقعی را با تکیه بر جهادگران جوان و پرنشاط کشور از دست ندهیم.
ایزدخواه: با تکیه بر جهادگران جوان فرصت تحول واقعی را به دست آوریم
به گزارش توليد ايرانی ؛        روح الله ایزدخواه در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به تعابیر تاریخی حضرت امام (ره) خطاب به جهاد سازندگی گفت: به اذعان بزرگان نظام جهاد سازندگی جوانمرگ شد. الگوی فرهنگ و مدیریت جهادی است که می تواند خط اصیل حکمرانی انقلابی و اداره مردم بنیاد مسائل کشور  را به نفع مستضعفین و پابرهنگان و به ضرر متحجرین و رانت خواران ترسیم نماید.

وی افزود: جهاد سازندگی که در قله این الگو بود، مع الوصف در مقاطع مختلف با طراحی دولت ها و تصویب مجلس های وقت، تضعیف و نهایتا منحل گردید. حال در ابتدای گام دوم انقلاب باید مجلس و دولت انقلابی تکلیفشان با تداوم الگوی پرتوان و نجات بخش حکمرانی جهادی مردمی روشن کنند. آیا می خواهیم برای جبران کسری های بودجه و حساب و کتاب های همیشه معوق پولی و مالی تدابیر خود را بر سفره معیشت مردم تحمیل نماییم و یا باید به جای آزادسازی قیمت ها توان انباشته و خفته مردم را آزادسازی کنیم و به جای کنترل خودکامانه زندگی مردم آنها را به میدان کار و تولید و گشایش مادی کشور بیاوریم؟

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: آیا می خواهیم با انباشت قانون روی قانون و بخشنامه روی بخشنامه نفس تنگ اقتصاد مقاومتی را همچنان به شماره بیندازیم و کشاورزی و صنعت و بازار مردم را تنظم نماییم و یا برعکس به توانمندی های کوچک و بزرگ و انبوه  اقشار مختلف مردم متوسل شویم؟

ایزدخواه در پایان تاکید کرد: در سالروز تشکیل جهاد سازندگی با خوف و رجا امیدوارم راه را گم نکنیم و بیش از این فرصت تحول واقعی را با تکیه بر جهادگران جوان و پرنشاط کشور از دست ندهیم.
کد مطلب: 35552
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *