پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۱۹

جزئیات خدمات توسعه کسب‌وکارها در سازمان پژوهش‌های علمی‌وصنعتی ایران

معاون تجاری‌سازی و بازاریابی پارک فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از ایجاد زیر ساخت‌هایی جهت ارائه خدمات توسعه کسب و کار برای شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
جزئیات خدمات توسعه کسب‌وکارها در سازمان پژوهش‌های علمی‌وصنعتی ایران
به گزارش توليد ايرانی ؛         دکتر روزبه عباس‌زاده  اعلام کرد: در پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران علاوه بر آنکه فضاهای فیزیکی به فناوران اختصاص می‌دهیم، لازم است یکسری حمایت‌ها و تسهیلاتی را ارائه دهیم تا بتوانند کسب و کارهای خود را پیش ببرند.

وی اظهار کرد: از آنجایی که این سازمان بخشی دولتی است و تخصص‌های لازم برای توسعه کسب و کارها نداریم، از این رو مرکز "خدمات کسب و کار و توانمندسازی" را راه‌اندازی کردیم.

عباس‌زاده با اشاره به خدمات ارائه شده در این مرکز به شرکت‌های دانش‌بنیان توضیح داد: در این مرکز افرادی باعنوان کارگزاران علم و فناوری حضور دارند و با در اختیار قرار دادن فضای فیزیکی به آنها، این کارگزاران در حوزه‌های مختلفی به شرکت‌ها مشاوره و خدماتی ارائه می‌دهند.

معاون تجاری‌سازی و بازاریابی پارک فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، اضافه کرد: برای ایجاد نظم، سامانه نوبت‌دهی قرار است راه‌اندازی شود.

وی، بیمه، مالیات، فروش و صادرات را از جمله خدمات ارائه شده از سوی این مرکز نام برد و یادآور شد: علاوه بر آن خدماتی چون طراحی داخلی فضاهای اداری، کارآموزی، مالکیت فکری و تبلیغات به شرکت‌های متقاضی ارائه می‌شود.

عباس‌زاده با بیان اینکه این کارگزاران از بخش خصوصی هستند، اظهار کرد: در فاز اول این خدمات به شرکت‌های مستقر در پارک فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به صورت رایگان ارائه می‌شود.

معاون تجاری‌سازی و بازاریابی پارک فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۵۰ شرکت در این پارک مستقر شده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۰۰ شرکت، دانش‌بنیانی آنها احراز شده است.
کد مطلب: 34888
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *