پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
ویستا نوشت افزار
نام کارخانه: ویستا نوشت افزار/ نوع محصولات کارخانه: تولید نوشت افزار های ایرانی(خودکار)/ شماره تماس کارخانه: 02155153045/ آدرس دفتر مرکزی: بازار تهران، بازار حضرتی، اول بازار نجارها، پلاک 11
۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵

تولید مسابقه نقاشی "ویستا"

توليد ايرانی: شرکت ویستا نوشت افزار  به مناسبت روز دانش آموز ( 13 آبان )برای سازندگان ایران فردا مسابقه ویژه ای را تدارک دیده است.
موضوع مسابقه: تولید ملی ،مدافعان حرم ،خلیج فارس و رسول اکرم (ص)
شرایط و نحوه شرکت در مسابقه:
* تمامی دانش آموزان دختر و پسر از کلاس اول تا دوازدهم میتوانند در این مسابقه شرکت کنند.
* هر شرکت کننده می بایست زیر اثر خود نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، شماره تماس ، نام محل تحصیل را ذکر کند.
* آثاری که از طریق ایمیل ارسال می شود باید حداکثر در سایز آ۴ با حداقل وضوح ۳۰۰ دی پی آی باشند،حجم فایل های ارسالی نباید از ۲۵مگابایت تجاوز کند. (اعمال تغییرات در سایز امکان پذیر نیست).
* هر شرکت کننده می تواند در نهایت ۴ اثر را برای شرکت در این مسابقه ارسال کند. همچنین شرکت کنندگان می توانند توضیحاتی را در حد ۲ یا ۳جمله در مورد اثر خودارسال کنند.
* مهلت ارسال آثار تا ۵ آذر۹۶ و اعلام اسامی برندگان تا ۱۵آذر ۹۶ درنظر گرفته شده است.
* از بین آثار ارسال شده سه اثر برتر انتخاب و به عنوان برنده معرفی خواهند شد . جوایز نفیس ، لوح تقدیر و تندیس مسابقه به ایشان تعلق می گیرد ، نفرات برتر به نمایندگی از مدارس خود تقدیر شده و شرکت ویستا نوشت افزار به عنوان یادبود به تمام دانش آموزان مدرسه نفره اول نوشت افزار ایرانی هدیه خواهد داد ، مکان و نحوه اهدای جوایز متعاقبا اعلام خواهد شد .
*آثار هنری منتخب ، در سایت و نمایشگاه های مربوط به ویستا نوشت افزار به نمایش داده خواهد شد و تمام حقوق آن به این شرکت تعلق خواهد گرفت .
* هر شرکت‌کننده برای شرکت در مسابقه می‌تواند نقاشی خود را به یکی از آدرس‌های زیر ارسال کند.
Email : info@vistapen.ir                Telegram : @vista_co

 
کد مطلب: 1151
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *