قیمت سیمان در بورس به کیسه‌ای ۲۵ هزار تومان رسید

21 شهريور 1400 ساعت 15:54

وزیر صمت با بیان اینکه قیمت سیمان در بورس به کیسه‌ای ۲۵ هزار تومان رسید گفت: امضا‌های طلایی و چند قیمتی از بازار فولاد حذف خواهد شد.


به گزارش تولید ایرانی ؛        آقای سید رضا فاطمی امین در نشست امروز خود با نایب رئیس مجلس و جمعی از نمایندگان در کمیسیون تلفیق، افزود: قیمت سیمان در بورس به همان نرخ قبل قطعی‌های برق یعنی کیسه‌ای ۲۵ هزار تومان بازگشت.
 
http://www.tolideirani.com/images/docs/files/000029/nf00029276-1.mp4
 
وی با تاکید بر اینکه اکنون نرخ سیمان فله نیز به همان ۳۶۰ تومان سه ماه قبل رسیده است، گفت: کاری که ما برای کنترل قیمت سیمان انجام دادیم اصلاح ساختار بود و با روش‌های تعزیراتی، موردی و همچنین ایجاد جو روانی قیمت‌‎ها به اینجا نرسید به طوریکه تعادلی که در بازار ایجاد شد، نرخ سیمان را کاهنده کرد.

وی افزود: همه خرده فروشان و عاملان فروش سیمان تا دو هفته آینده وارد سامانه تجارت و بورس خواهند شد.
وزیر صمت درخصوص قیمت فولاد هم گفت: برای کنترل قیمت این محصول که بر قیمت سایر محصولات بازار نیز موثر است سه راهکار تعریف شده که طی سه ماه عملیاتی خواهد شد.

http://www.tolideirani.com/images/docs/files/000029/nf00029276-2.mp4
 
فاطمی امین رصد کامل اطلاعاتی از صفر تا ۱۰۰ برای قطع دست رانت خواران، اصلاح ساختار برای حذف امضا‌های طلایی و اصلاح ساختار در بازار فولاد را از برنامه‌های آتی وزارت صنعت برای کاهش قیمت و ساماندهی بازار فولاد خواند و گفت: رانت‌ها و چند قیمتی‌های فولاد حذف خواهد شد.
 


کد مطلب: 29276

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/video/29276/قیمت-سیمان-بورس-کیسه-ای-۲۵-هزار-تومان-رسید

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com