ماجرای تائید تا تکذیب یک استعفا

30 دی 1399 ساعت 18:47

رئیس سازمان بورس استعفاکرد؛ این خبری بود که حوالی ظهر امروز در خبرگزاری رسمی بازار سرمایه (سنا) منتشر شد خبری که اما خیلی زود با تردید مواجه شد.


به گزارش تولید ایرانی ؛     درحالیکه تصویر استعفانامه حسن قالیباف اصل بعد از ریزش‌های اخیر شاخص بورس که توجه بسیاری از سهامداران را جلب کرد، در فضای مجازی دست به دست می‌شد، همان لحظه او در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با هدف بررسی اوضاع بازار سرمایه برگزارشده بود، به همراه وزیر اقتصاد حضور داشت.
http://www.tolideirani.com/images/docs/files/000024/nf00024586-1.mp4
در حاشیه این نشست او درپاسخ به پیگیری‌های خبرنگار خبرگزاری صداوسیما استعفای خود را تکذیب کرد.

حسن قالیباف اصل گفت: استعفا نداده‌ام و نمی‌دانم خبر استعفای مرا چه کسی منتشر کرده است. شاید مرا برکنار کنند، اما استعفا نداده ام. اطلاع ندارم که چه کسی این خبر را و با چه هدفی منتشر کرده است.

رئیس سازمان بورس در حالی خبر استعفای خود را تکذیب کرد که لحظاتی بعد از انتشار سخنان او در رسانه‌ها، روابط عمومی این سازمان خبر استعفای قالیباف را تایید کرد.

سیاوش وکیلی گفت: خبر استعفای دکتر حسن قالیباف اصل از پست ریاست سازمان بورس درست است و در تارنمای رسمی سازمان بورس منتشر شده است. اخباری که استعفای ایشان را تکذیب کرده، فیک است. این تایید استعفا توسط اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هم تایید می‌شود.

بعد از این تکذیب و تائیدها، دیگر هیچ خبر رسمی درباره این استعفا منتشر نشد و هیچ مقام رسمی حرف آخر را نزد تا همچنان خبر تکذیبی که قالیباف اصل به رسانه‌ها گفته بود و خبر تائید روابط عمومی سازمان بورس به قوت خود باقی باشد. حال سوال اینجاست در شرایط فعلی بازار سرمایه آیا انتشار این اخبار ضد ونقیض گره‌ای از مشکلات


کد مطلب: 24586

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/video/24586/ماجرای-تائید-تکذیب-یک-استعفا

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com