پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

مطمئنم که نوسانات بازار مرتفع می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی گفت: به‌دلیل اتفاقات ناشی از ویروس کرونا نقصان در عرضه نسبت به تقاضا ایجاد شد و این موجب نوسانات کوتاه مدتی شد و من مطمئن هستم که این نوسانات مرتفع خواهد شد.
مطمئنم که نوسانات بازار مرتفع می‌شود
 
 به گزارش توليد ايرانی ؛    عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی امروز (سه‌شنبه سه تیر ۹۹) درباره نشست خود در کمیسیون اقتصادی مجلس و موضوعات مطروحه اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از وضعیت بازار ارز دادند و درباره ورود و خروج ارز از کشور توضیحاتی ارائه کردند و در مورد تأمین تجارت خارجی و نحوه مدیریت بازار ارز گزارش مفصلی را ارائه دادند و سؤالات نمایندگان در مسائل مختلف پاسخ دادند.

وی افزود: بعد از عید نوروز به دلیل اتفاقات ناشی از ویروس کرونا و کاهش درآمد برخی از محصولات برخی محدودیت‌ها در مرزها نقصان در عرضه نسبت به تقاضا ایجاد شد و این موجب نوسانات کوتاه مدتی شد و من مطمئن هستم که این نوسانات مرتفع خواهد شد.

رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد: بانک مرکزی بازار را مدیریت می‌کند و در بازار حضور دارند و این موارد را با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کردیم و ان‌شاءالله با کمیسیون اقتصادی و اقداماتی که در بازار صورت می‌دهیم بر شرایط فعلی فائق خواهیم آمد.
همتی گفت: من مطمئن هستم با وجود تشدید فشار حداکثری دشمنان و با توجه به اقداماتی که علیه جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد همانطور که در ۲ سال گذشته محکم و با اقتدار اقتصاد کشور را اداره کردیم از این به بعد هم این کار خواهیم کرد.

وی افزود: ان‌شاءالله  مردم مطمئن باشند در هفته‌ها و ماه‌های آینده تعادل برقرار خواهد شد و ما برای رونق تولید که امسال سال جهش تولید است نیز تمام امکانات پولی، بانکی و ارزی را به کار می‌گیریم تا بتوانیم رفاه مردم را تأمین کنیم.
کد مطلب: 20282
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *