شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳

باید از تولیدکننده گان حجاب و عفاف حمایت شود

معاون استاندار بوشهر گفت: تولید کننده گان حجاب و عفاف توسط مسئولین باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازاریابی خوبی برای عرضه کالاهای آنها صورت بگیرد.
باید از تولیدکننده گان حجاب و عفاف حمایت شود
توليد ايرانی:نمایشگاه حجاب و عفاف با همکاری معاونن امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و جمعی از تولید کننده گان و فعالین حوزه حجاب و عفاف در مجتمع فرهنگی و هنری ۹دی افتتاح شد.
این نمایشگاه از ۱۹ تیر تا ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ خدمات به علاقه مندان ارائه خواهد کرد و علاقه مندان می توانند از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کنند.
باید از تولیدکننده گان حجاب و عفاف حمایت شود
ابراهیمی معان توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: بر اساس تاکیدات دین در حوزه حجاب و عفاف برای زنان بازدارنده نیست بلکه در خلقت انسان است که زنان و مردان هر امت باید آن را حراست کنند.
معاون استاندار بوشهر اظهار کرد: قابلیت های حوزه حجاب باید براساس سلایق مختلف تنظیم و در اختیار همه قشرهای جامعه قرار بگیرد.
ابراهیمی افزود: تولید کننده گان حجاب و عفاف توسط مسئولین باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازاریابی خوبی برای عرضه کالاهای آنها صورت بگیرد.
وی بیان کرد: امروز نمایشگاه حجاب و عفاف افتتاح شد که باید این نمایشگاه در فضاهای دیگر نیز در اختیار شهروندان قرار بگیرد و ظرفیت تولیدکننده گان مورد استفاده قرار بگیرد.

در حوزه حجاب مردان هم مخاطب هستند
عباس برزگرزاده مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این مراسم گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف نمایشگاه برنامه هایی از ۱۵ تیر آغاز شده است و تا روز ۲۱ تیر ماه در کل استان برگزار خواهد شد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب کارگاه هایی در ادارات برگزار خواهد شد که بیشتر به موضوع عفاف پرداخته می شود.
برزگرزاده افزود: امسال بیشتر به فرهنگ سازی در حوزه عفاف توجه شده است تا بتوانیم مفهوم این کلمه در جامعه نهادینه کنیم.
وی بیان کرد: مردان نیز باید مانند زنان در حوزه حجاب و عفاف مخاطب باشند و چشم های خود را از برخی موارد نگه دارند.
 
کد مطلب: 9672
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *