شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳

مشکلات سرمایه گذاران شناسایی و رفع شود

کرمان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات سرمایه گذاران تاکید کرد.
مشکلات سرمایه گذاران شناسایی و رفع شود
توليد ايرانی: بابک دین پرست در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه در اوایل سال قبل از استاندارن کشور درخواست کردیم که دو واحد صنعتی مهم را که برای راه اندازی آنها دارای مشکلاتی بوده و مشمول دو شاخصه هستند را معرفی کنند، گفت: این دو شاخص شامل عدم هماهنگی دستگاه های استان و تعیین تکلیف واحد استانی خارج از اختیارات دستگاه های استان است که در این زمینه در سطح کشور چهار پروژه معرفی شد.
وی اظهار داشت: مبلغ یک هزار و ۳۱۸ میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری در این چهار پروژه است که بنا بر برخی دلایل متوقف شده است.
دین پرست ادامه داد: همچنین دو پروژه با پیشرفت ۹۵ درصدی در استان کرمان داشته ایم که رئیس جمهور دستور توجه به این پروژه ها را داده که در این زمینه جلسات و اقدامات لازم نیز انجام شد.
دین پرست با بیان این مطلب که در این راستا بازدیدهایی در استان کرمان انجام دادیم، تصریح کرد: باید به سرمایه گذاری انجام شده در استان توجه شود و به مشکلات زیست محیطی نیز مرتفع شود لذا باید تلاش کنیم مشکلی برای سرمایه گذاران پیش نیاید.
وی تصریح کرد: پروژه در کشور داریم که دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی است و ۴۵۰ میلیارد تومان نیز هزینه کرده است اما به دلیل عدم تعیین تکلیف وضعیت مالکیت این پروژه متوقف شده است لذا همگی باید کمک کنیم تا اینگونه مشکلات مرتفع شود و این پروژه شروع به فعالیت کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور با بیان این مطلب که هر اتفاقی که در حوزه های بانکی می افتد به دلیل عدم نظارت های ما است، عنوان داشت: اگر ما توانمندی مرتفع کردن مسائل زیست محیطی را نداشته ایم همه اینها به خود ما بر می گردد.
 
کد مطلب: 9618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *