کارخانه احیای مستقیم « مگامدول» اردکان راه اندازی می‌شود

19 تير 1398 ساعت 15:38

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: کارخانه احیای مستقیم «مگامدول» با تولید آهن اسفنجی گرم و سرد به زودی در اردکان راه اندازی می‌شود که این مهم نشان دهنده تحول بزرگی در حوزه صنایع این شهرستان است


به گزارش تولید ایرانی؛ کارخانه احیا مستقیم مگامدول با سرمایه گذاری چهار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت یک میلیون و ۵۵۰ هزار تن در سال در دست اجراست و پس از بهره برداری زمینه اشتغال ۱۸۰ نفر را فراهم می کند و تولید آن به عنوان ماده اولیه در صنایع ذوب و ریخته گری استفاده می‌شود.

سعید زرندی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی معدنی چادرملو اردکان افزود: امروز در سفر به یزد با تعدادی از صنعتگران، معدنکاران و فعالان و برگزیدگان این حوزه نشستی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: امروز سه واحد آماده فعالیت افتتاح شد و از یکی واحدهای بزرگ صنعتی استان که ان شاءالله در آینده نزدیک با حضور مقام های کشوری افتتاح می‌شود از روند پیشرفت آن بازدید و از آخرین وضعیت آن اطلاعاتی کسب شد.

معاون وزارت صمت تصریح کرد: جا دارد از مدیریت مجموعه چادرملو و دیگر مدیران تشکر شود که باعث تحول خوب و بهره برداری ازچنین پروژه ای در استان یزد شده اند.
مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.


کد مطلب: 9570

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/9570/کارخانه-احیای-مستقیم-مگامدول-اردکان-راه-اندازی-می-شود

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com