پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
۰
شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

۹۰ درصد تولیدات در بازار لوازم خانگی داخلی است

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: کمبودی در بازار لوازم خانگی نداریم و در حال حاضر ۹۰ درصد تولیدات داخلی است.
۹۰ درصد تولیدات در بازار لوازم خانگی داخلی است
 به گزارش توليد ايرانی؛ فریدون نصیری، رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه در پاسخ به این سوال که تولیدات کشور در حوزه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه، نیاز بازار را تأمین می‌کند یا خیر، اظهار کرد: خوشبختانه کمبودی در این بازار نداریم و تولیدکنندگان با وجود کمبود مواد اولیه توانسته‌اند نیاز بازار را تأمین کنند.

با بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰ واحد صنفی مجوزدار در تهران مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: آمار دقیقی از تعداد واحد‌های صنفی بدون پروانه در صنف فروشندگان لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه نداریم.

به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه، میزان اشتغال‌زایی در این صنف بیشتر شده است، چرا که بیشتر تولیدکنندگان به سمت تولید داخل روی آورده‌اند.
نصیری با بیان اینکه لوازم خانگی فلزی به کشور‌هایی همچون عراق، افغانستان و کشور‌های همسایه صادر می‌شود، افزود: در زمینه واردات، با مشکل مواجه هستیم.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: امیدواریم بازار لوازم خانگی آشپزخانه روند رو به رشد خود را طی کند و همه کالا‌ها با تولید ایرانی ساخته و وابستگی به خارج کمتر شود.
نصیری با اشاره به اینکه لوازم خانگی یکی از صنایع با دامنه‌ای بسیار وسیع و متنوع است، اظهار کرد: این صنعت همواره در تلاش است که بتواند وضع خود را در بازار حفظ کند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: آمار  رسمی از قاچاق ندارم؛ اما امیدوارم که میزان آن روز به روز کمتر شود.
نصیری در پایان اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد تولیدات در بازار لوازم خانگی داخلی است.
کد مطلب: 9219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *