پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸

۱۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کاشان کشف و ضبط شد

کاشان - رئیس اداره صمت کاشان گفت: ۱۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق طی سه ماهه نخست سال جاری در شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.
۱۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کاشان کشف و ضبط شد
توليد ايرانی:مجید برازنده در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن عرض تبریک به مناسبت روز اصناف اظهار داشت: جلسات متعددی در مورد سرمایه گذاری و رفع آن برگزار کردیم که خوشبختانه نتایج خوبی حاصل شده است.
وی با بیان اینکه تعداد گشت های بازرسی مشترک در سال گذشته ۷۸ فقره بوده است، افزود: بر این اساس ۴۵۲ واحدها مورد بررسی قرار گرفته که سه هزار و ۷۷۶ قلم کالای قاچاق به ارزش بالغ بر ۹۵۹ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
۹۰ درصد کالای قاچاق لوازم آرایشی است
رئیس اداره صمت کاشان از بازرسی و بازبینی ۸۷ واحد در سه ماهه نخست سال خبر داد و ابراز داشت: در این بازرسی ها ۳۱۸ قلم کالای قاچاق به ارزش بالغ بر ۲۱ میلیون ریال کشف شد که بیش از ۹۰ درصد آن لوازم آرایشی بود.
وی از جذب و توزیع برخی کالاهای اساسی در راستای تنظیم بازار در سال گذشته خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۳۳ تن شکر، ۱۵۰ تن قند، ۹ هزار بسته کاغذ با ارز مرجع، ۶۰۰ تن برنج وارداتی، ۱۸۰ تن گوشت گرم و سرد به صورت ۹۰ تن با ارز نیمایی ۹۰ تن با ارز مرجع در سال گذشته در کاشان تهیه و توزیع شد.
توزیع ۲۷ هزار و ۳۰۰ حلقه لاستیک سواری در سال گذشته
برازنده از جذب و توزیع سه هزار حلقه لاستیک نیمه سنگین و سنگین در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته نیز ۲۷ هزار و ۳۰۰ حلقه لاستیک سواری توزیع و در سه ماهه نخست سال جاری نیز حدود هزار حلقه سنگین و نیمه سنگین و سه هزار و ۸۰ حلقه لاستیک خودرو سواری تهیه و توزیع شد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۷۴۸ گشت بازرسی و نظارت مستقل راه اندازی شده است، افزود: طی این بازرسی ها ۱۷ هزار و ۸۱۲ واحد بازبینی، ۸۸۳ فقره فرم تخلف ثبت و بالغ بر ۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد و در سه ماهه نخست سال نیز ۲۶۷ فقره گشت راه اندازی، چهار هزار و ۶۴۵ واحد بازبینی و ۲۹۹ فرم تخلف ثبت و ۱۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.
ایجاد دو هزار شغل جدید تا پایان سال
رئیس اداره صمت کاشان با بیان اینکه برخی واحدهای صنعتی بزرگ در کاشان به بهره برداری رسیده و یا می رسد، ابراز داشت: با توجه به بهره برداری این واحدها تا پایان سال حدود دو هزار شغل جدید به وجود می آید و از ابتدای سال تاکنون نیز ۵۰۰ نفر جذب نیرو داشتیم.
 
کد مطلب: 9166
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *