سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
۰
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱

استقرار هیئت تحقیق و تفحص مجلس در سازمان خصوصی‌سازی

عضو کیمسیون اقتصادی مجلس گفت: مقرر شد سازمان خصوصی‌سازی دفتری در اختیار هیئت تحقیق و تفحص قرار دهد تا اعضای هیئت بتوانند در صورت لزوم بررسی های خود را در این سازمان انجام دهند.
استقرار هیئت تحقیق و تفحص مجلس در سازمان خصوصی‌سازی
توليد ايرانی: سیدکاظم دلخوش اباتری از برگزاری انتخابات هیئت رییسه تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی خبر داد و گفت: بنده به عنوان رییس هیئت تحقیق و تفحص و آقایان سید علی ادیانی، سید ناصر موسوی لارگانی و محمد جواد ابطحی به عنوان سایر اعضای هیئت رییسه این هیئت انتخاب شده‌اند.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز فرآیند بررسی‌های هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی افزود: امروز نخستین جلسه با حضور تمامی اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی که 15 نفر هستند تشکیل می شود، تا درباره روند اجرای کار در این پرونده تصمیم گیری شود.
استقرار هیئت تحقیق و تفحص در سازمان خصوصی‌سازی
عضو کیمسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: مقرر شد سازمان خصوصی‌سازی دفتری در اختیار هیئت تحقیق و تفحص قرار دهد تا اعضای هیئت بتوانند در صورت لزوم بررسی های خود را در این سازمان انجام دهند.
به گزارش خانه ملت، رییس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی، با دعوت از مردم برای همکاری در این پرونده، تصریح کرد: اگر فردی در سراسر ایران درباره خصوصی‌سازی‌ها و نحوه واگذاری‌ها اطلاعات و مدارکی در اختیار دارد به دفتر هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی در کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 
کد مطلب: 9099
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *