چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵

تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی در مناطق آزاد بدون ثبت سفارش

مشاور عالی و دستیار ویژه صنعت، معدن و تجارت گفت: تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی بدون ثبت سفارش در مناطق آزاد را در دستور کار داریم.
تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی در مناطق آزاد بدون ثبت سفارش
توليد ايرانی: صادق نجفی در دیدار با اعضای فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این تصمیم در جهت حمایت همه جانبه از تولید داخل به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی و تحقق رونق تولید گرفته شده است.
وی حمایت از صادرات واحدهای تولیدی صادرات گرا را برنامه دیگر وزارت صمت در سال رونق تولید دانست و تصریح کرد: در همین راستا ارائه تسهیلات لازم برای فرآوری صادرات را جهت ایجاد ارزش افزوده بیشتر به خصوص در حوزه معدن و صنایع معدنی در دستور کار داریم.
مشاور عالی و دستیار ویژه صمت با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، گفت: هدف گذاری ۳۲ میلیارد دلاری صادرات کالا و خدمات به ۱۵ کشور همسایه و نزدیک به کشورمان را امسال در برنامه کاری خود داریم.
نجفی در پایان اضافه کرد: در همین راستا توانمند سازی و توسعه بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط(SME) ها با هدف افزایش صادرات غیرنفتی این واحدها از طریق کنسرسیوم‌های صادراتی دیگر برنامه وزارت صمت در سال تحقق رونق تولید خواهد بود.
 
کد مطلب: 9020
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *