چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶

نوسانات نرخ ارز بر آسانسور تأثیر می‌گذارد

ابریشمی با اشاره به تأثیر نوسانات نرخ ارز بر قطعات آسانسور گفت: هم اکنون حدود ۴ هزار واحد صنفی در تهران مشغول به فعالیت هستند.
نوسانات نرخ ارز بر آسانسور تأثیر می‌گذارد
توليد ايرانی: رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور با اشاره به اینکه امسال افزایش قیمتی در این صنف نداریم، اظهار کرد: باتوجه به آنکه تغییری در قیمت آسانسور نداریم، اما کمبود مواد اولیه موجب افزایش قیمت می‌شود.
ابریشمی گفت: این صنف هم همانند سایر اصناف در جهت تحقق رونق تولید، گام‌های بلندی تا پایان سال بر می‌دارد که هم اکنون در حال برنامه ریزی و تدوین استراتژی در این صنعت هستیم.
رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور با اشاره به اینکه این صنف، یکی از صنایع مهم کشورمان به حساب می‌آید، تصریح کرد: توجه به رشد و توسعه این صنعت با توجه به تغییر سبک زندگی و البته شهرسازی کشورمان یکی از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه است.
به گفته ابریشمی، اگر به صنعت آسانسور توجه و حمایت ویژه‌ای شود بطور قطع می‌تواند با کشور‌های دیگر رقابت کند.
رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور تصریح کرد: این صنف همانند دیگر اصناف می‌تواند در جهت تحقق رونق تولید گام‌های بلندی بردارد که هم اکنون درحال برنامه ریزی و تدوین استراتژی در این صنعت هستیم.
ابریشمی تأکید کرد: یکی از صنایعی که در کشور ما در سال‌های گذشته پیشرفت‌های زیادی داشته، ساخت و تولید آسانسور است که امیدواریم این صنعت همانند سایر صنایع بتواند رونق یابد.
رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور در پایان بیان کرد: در هر زمان که قیمت قطعات در این صنف، بالا برود دست دلالان و سودجویان در بازار بیشتر شده و می توانند از این وضع سوءاستفاده کنند.
 
کد مطلب: 8639
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *