پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
۰
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

خروج گندم از قزوین ممنوع شد!

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین از ممنوعیت خروج بدون مجوز گندم از استان قزوین خبر داد و گفت: با اعمال شیوه‌های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی از قاچاق این کالا جلوگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.
خروج گندم از قزوین ممنوع شد!
به گزارش توليد ايرانی؛ محمد حیدری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین اظهار کرد: کشور در شرایط حساس اقتصادی قرار دارد و دشمن پس از شکست در جنگ‌های مختلف، جنگ اقتصادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده و با تحریم‌های ناعادلانه به‌دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است.
 
وی افزود: در شرایط کنونی هم مسئولان و هم مردم باید آگاهانه، هماهنگ و متحد عمل کنند تا بتوانند از این گردنه حساس تاریخی به‌سلامت و با کمترین آسیب عبور کرده و در جنگ اقتصادی نیز دشمن را به‌زانو دربیاورند.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین بیان کرد: متأسفانه عده‌ای افراد سودجو، منفعت‌طلب، فرصت‌طلب و زیاده‌خواه با برخی اقدامات خود آب در آسیاب دشمن ریخته و با پدیده‌های شومی همچون قاچاق و احتکار موجب اخلال در نظام اقتصادی و نابسامانی در بازار خصوصاً در برخی کالاهای اساسی می‌شوند که لازم است این افراد شناسایی و برخوردهای لازم صورت گیرد.

حیدری در ادامه تأکید کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه و در جهت حفظ ثبات بازار محصولات کشاورزی در داخل کشور و جلوگیری از قاچاق این محصولات، خصوصاً گندم که یک محصول راهبردی برای اقتصاد ملی است، لازم است که نظارت‌ها افزایش و پایش همه‌جانبه بر تولید و ذخیره‌سازی این محصول مهم صورت پذیرد.

این مقام قضایی استان تأکید کرد: با نگاه پیشگیرانه و با اعمال شیوه‌های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی باید تدابیری اتخاذ گردد تا از خروج بدون مجوز گندم از استان جلوگیری شود و در این خصوص نهادهای متولی این امر و ضابطین خاص و عام قضایی باید دقت کافی را داشته باشند تا شاهد قاچاق این کالا از استان نباشیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در برخورد با اخلال‌گران بازار کاملاً جدی است و در خصوص قاچاق گندم نیز با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.
کد مطلب: 8615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *